wtorek, 2 lipca 2019

Żółte emotikony i moje wspomnienia odnośnie gadu-gadu

Kto nigdy nie użył emotikony ręka w górę! Myślę, że nikt taki tu się nie znajdzie, każdy kto korzysta z internetu czy smartfona użył jej chociaż raz. W końcu nie bez powodu 'xD' zostało uznane za słowo roku 2017. Mi emotikony kojarzą się przede wszystkim z tymi z Gadu-Gadu, ponieważ były to chyba pierwsza platforma na której ich używałam i korzystałam z niej bardzo długo - przestałam tam wchodzić jakieś 4-5 lat temu. Emotikony na gg pisało się trochę inaczej - oprócz standardowych typu ':P' dało się jeszcze napisać np. ' < przytul > ' i pokazywała się wtedy emotikona przytulania się dwóch ludzików. O matko, to były czasy! Obecnie, chociaż trochę z innym wyglądem, emotikony nadal są w użytku, dlatego zdecydowałam się przenieść je na paznokcie. 




Oczywiście nie mogłam do tego zdobienia dać innej bazy niż żółtej. W tym celu użyłam lakieru Orly 40639 hook up. Ponieważ jakoś nie do końca podobał mi się metaliczny efekt, to zdecydowałam się żółtym (Golden Rose 60 sec express dry nr 14) i białym (AA oil therapy 11 white jasmin) lakierem pokryć go trochę metodą dry brush.



Wzór stempli pochodzi z płytki MoYou London Geek Collection nr 03. Ma ona wzory bardzo komputerowe, informatyczne - oprócz emotikon znajdziecie też na niej kable, kursory, trybiki, znak WiFi. Płytka będzie idealna dla krótszych paznokci, ponieważ wzory mają wymiary 1,5 cm na 1,2 cm i na moje paznokcie były trochę za krótkie. Na paznokciu palca serdecznego dostemplowywałam (nie jestem pewna, czy istnieje takie słowo, ale mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi) wzór, natomiast na pozostałych dwóch specjalnie zrobiłam je pod kątem ;)
Będę nudna - znowu użyłam lakieru B. loves plates B. a black hole. Cóż, nic nie poradzę, że jest super!



Przypominam o kodzie PULINKA, który daje 6% zniżki na zakupy w sklepie sfera lakiera ❤️


Użyte produkty:
  • Orly 40639 hook up
  • Golden Rose 60 sec express dry nr 14
  • AA oil therapy 11 white jasmin
  • B. loves plates B. a black hole
  • MoYou London Geek Collection nr 03
  • stempel MoYou London
  • Born Pretty Store No Smudge Top Coat
Wiecie, że 19 września jest dzień emotikony?
Pulinka

8 komentarzy:

  1. Ja tam lubię emotki. Jedną buźką można wyrazić więcej niż całym zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Albo można przekazać, że coś nie jest do końca na serio ;) Przecież totalnie inaczej brzmi "Kolejny lakier do paznokci." i "Kolejny lakier do paznokci :D " :P

      Usuń
  2. Wzorki bardzo fajne, tylko szkoda, że małe ;) I ładny ten żółty! Ja się tak przyzwyczaiłam do emotikonek, że aż mi dziwnie na papierze pisać bez nich.
    Nigdy nie miałam GG :D Pamiętam za to, że kiedyś pisałam ze znajomym maile :D Tak np. 3 na dzień. Szaleństwo :p A teraz wszystko chcemy na już :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, większe byłyby super! Mi też dziwnie bez nich :D
      O masakra, brak odpowiedzi w 2 sekundy? :D Maili chyba za bardzo z nikim nie pisałam :P

      Usuń
  3. Ja dzięki GG nauczyłam się szybko pisać na klawiaturze! To były czasy <3 Z łezką w oku to wspominam:) Gdyby nie GG, miałabym poważne problemy w pracy, że się nie wyrabiam haha :D No i od tamtych czasów tak jakoś człowiekowi zostało, że bez emotek nie da rady nawet komentarza napisać!
    Bardzo oryginalne paznokcie i chętnie bym taki wzór nosiła :)
    Pozdrawiam! :)
    Tov

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :D Czyli to nie tylko "głupi komunikator" :)
      Dziękuję! Zdobienie jest bardzo proste do wykonania :)

      Usuń
  4. Ależ czaderskie paznokcie Ci wyszły..
    Już chyba mało kto pamięta taki komunikator jak GG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To młodsze pokolenie to chyba w większości nie ma pojęcia co to jest :D

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.