niedziela, 7 lipca 2019

Czerwone, trochę jesienne paznokcie z flejkami

Jeśli jesteś tutaj, ze mną, dłużej, to wiesz, że nie za bardzo lubię czerwone paznokcie na swoich dłoniach. Czasami jednak robię wyjątek i maluję na ten kolor swoje paznokcie. Staram się wtedy jakoś go tak ograć, żeby mi się podobało - dodaję lakier bezbarwny z brokatem lub drobinkami, stemple, coś maluję itp. Są też odcienie czerwonego, które o dziwo pasują do moich dłoni i dobrze się z nimi czuję. Kolor który dzisiaj Ci pokażę należy raczej do tej drugiej kategorii, prawdopodobnie dlatego, że nie jest to typowo czerwony kolor, a raczej ciemny, bordowy, trochę kolor wina (jak na paznokciową blogerkę wyjątkowo bardzo nie umiem opisywać kolorów :D ), chociaż i tak dodałam do niego lakier z flejkami i stemple, ale to bardziej dlatego, żeby nie było nudno - wcześniej kilka dni nosiłam go solo. 





Czerwony lakier to OPI Ginger’s Revenge. Ładnie kryje, bo po dwóch cieniutkich/jednej grubszej warstwie i bardzo szybko wysycha. Jeśli szukasz takiej klasycznej, dobrej czerwieni, to z czystym sumieniem polecam przyjrzeć się temu lakierowi.
Drobinki, flejki, które mam na trzech paznokciach to Orly MatteFx pink flakie top coat. Niech Cię nie zmyli różowe zabarwienie lakieru w buteleczce, mogłoby być widoczne chyba tylko przy grubszej warstwie nałożonej na biały lakier. Na kolorowych, szczególnie ciemniejszych widoczne są jedynie flejki.



Lakier i płytkę dostałam od sklepu Born Pretty Store w ramach współpracy (lakier wybierałam sama, natomiast płytkę dostałam w ramach przesyłki, w której nie do końca wiedziałam co będzie, oprócz tego, że będą tam lakiery do stemplowania i płytki). Lakier BP-WT07 Coral grapefruit ma pomarańczowy kolor, określiłabym go jako morelowy. Nie ma idealnego krycia jeśli chodzi o stemplowanie, ale jak widzisz nawet na ciemnych bazach daje radę, na jasnych musi być petarda. W tym momencie chciałabym Ci przypomnieć o lakierze z Born Pretty Store, który pokazywałam przy okazji wiosennych, zielonych listków na paznokciach, który miał być do stemplowania, a nie krył praktycznie w ogóle. Płytka to Nicole Diary 089. Ma super wzory kwiatowe, liściaste, trochę tropikalne (flamingi, palmy). Generalnie są bardzo ciekawe i kreatywne.


Przypominam o kodzie PAPK31, który daje 10% zniżki.


Użyte produkty:
  • OPI Ginger’s Revenge
  • Orly MatteFx pink flakie top coat
  • Born Pretty Store BP-WT07 Coral grapefruit
  • Nicole Diary 089
  • stempel MoYou
  • top coat Life
  • Born Pretty Store No Smudge Top Coat
A czy Ty lubisz czerwone paznokcie?
Pulinka

10 komentarzy:

  1. Ja niby lubię czerwone paznokcie, a nie mam pojęcia, kiedy ostatnio nosiłam jakieś poza ciemnym bordo - z rok temu pewnie :D Jakoś trudno do czerwieni dobrać zdobienie ;)
    Ty fajnie dobrałaś stemple :) Chociaż wyglądają mi na brązowe lub beżowe, ale nie na morelowe :D Ale prezentują się super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli masz podobnie jak ja :D
      Co do stempli to tak, na czerwieni wygląda na nude, ale w buteleczce to morelka :)

      Usuń
  2. Ja tam od czasu do czasu lubię czerwone paznokcie. Ale ilekroć mam czerwień, to zazwyczaj bez ozdób, bo najzwyczajniej w świecie nic mi jakoś do tego koloru nie pasuje :) Nigdy nie wiem jak go przyozdobić, żeby nadal był tą klasyczną, sexy czerwienią i w ten sposób noszę go zazwyczaj solo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz sexy czerwień to może połączenie ze złotem albo jakimiś cyrkoniami? :)

      Usuń
  3. Rzeczywiście taki jesienno-zimowy mani tym razem. Ale pięknie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli kolor wyznacza porę roku, to na moich stopach zawsze jest jesień w postaci ciemnego granatu ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi, no chyba że ;D To na dłoniach to ja mam wszystko co możliwe ;D

    PS. Zawsze można korzystać ze wzorników! Mam nadzieję, że uda się Tobie wziąć udział w projekcie *.* ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie jak ja :D
      PS. Postaram się dzisiaj coś zmalować :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.