środa, 26 czerwca 2019

Różowe paznokcie z tulipanami na spotkanie lakieromaniaczek! ❤

Te paznokcie, które dzisiaj Ci pokażę, towarzyszyły mi podczas paznokciowego spotkania zorganizowanego przez Anię B. for Beautiful nails i Gosię GosiaPio. Jeśli jesteś zainteresowana szerszą relacją, to zapraszam na mojego Instagrama - w zapisanych Instastory, w zakładce spotkanie lakieromaniaczek są wszystkie zdjęcia i filmiki które w związku z tym wydarzeniem pokazałam. Co do samych paznokci, to pewnie sama rozumiesz, że mordka sama mi się cieszy za każdym razem gdy na nie spojrzę. Są w dodatku bardzo proste w wykonaniu (mam wrażenie, że piszę tak przy prawie każdych paznokciach 🙈). To po prostu różowy lakier ze złotą folią/złotymi drobinkami w środku oraz złoty lakier ozdobiony metodą dry brush oraz stemplami. Wszystko było malowane na szybko, tego samego dnia rano :)







Różowy lakier to Polished for days o nazwie Bloom. Piękny, różowy lakier, w którym zatopione są kawałki folii. Wygląda magicznie! W dodatku kryje po 2 warstwach i szybko wysycha. Nim też zrobiłam przetarcia na złotym lakierze metodą dry brush. Za bardzo jej nie widać, ale coś tam delikatnie się dzieje. 


Stemple to mój ukochany lakier B. loves plates B. a black hole. Wzór pochodzi z płytki MoYou PRO XL 14, o której pisałam też ostatnio w poście Różowofioletowe zdobienie holograficzne ✨



Jak już wiecie płytkę i stempel od MoYou dostałam od sklepu Sfera Lakiera, do którego jest kod PULINKA, który daje 6% zniżki. 


Użyte produkty:

  • Polished for days o nazwie Bloom
  • Golden Rose Metals nr 102
  • B. loves plates B. a black hole
  • MoYou PRO XL 14
  • stempel MoYou 
  • lateks od Beauty Big Bang
  • Born Pretty Store No Smudge Top Coat
  • life top coat

Byłaś kiedyś na paznokciowym spotkaniu/spotkaniu lakieromaniaczek?
Pulinka

9 komentarzy:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Twoje paznokcie zawsze są dopracowane na tip top :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że miałam okazję podziwiać je osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wcale nie wyglądają jakbyś je malowała na ostatnią chwilę! już gdy oglądałam relacje ze spotkania to zwróciłam uwagę na te urocze tulipanki i ten piękny różowy lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No jasne, że byłam :D
    Paznokcie wyglądały bardzo ładnie ;) Genialny jest ten różowy lakier z kawałkami folii! Tulipany też prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Bardzo szkoda, że nie udało mi się ich zobaczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja żałuję, że nie udało się NAM zobaczyć i porozmawiać! :(

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.