sobota, 1 czerwca 2019

Gwiezdne, magnetyczne zdobienie

Po raz kolejny miałam możliwość wybrania kilku produktów do przetestowania ze sklepu Born Pretty Store. Jak już pewnie wiesz jest to sklep chiński, który w swoim asortymencie posiada sporo różnych rzeczy do paznokci, makijażu, domu itd. Coś jak AliExpress, tylko sporo mniejszy i jest jeden sprzedawca a nie wielu. W każdym razie znowu wybrałam sobie kilka lakierów, dwa z nich są magnetyczne, jeden z nich jest przeznaczony do stemplowania. Dzisiaj pokażę Ci jeden z tych magnetycznych, które swoją drogą uwielbiam. Ten konkretny ogromnie przypomina mi rozgwieżdżone niebo, więc całe zdobienie jest bardzo gwiezdne. 





Jeśli chodzi o lakier bazowy, to w tym zdobieniu użyłam magnetycznego lakieru Born Pretty Store BP-PM06 Love Of Reincarnation. Jak widzicie na zdjęciu ma niebieską bazę oraz złote kocie oko, efekt magnetyczny. Kryje bardzo ładnie, bo po 2 warstwach, bez żadnego koloru bazowego. 


Ponieważ sam lakier bazowy przypominał mi rozgwieżdżone niebo, to postanowiłam zrobić na nim stemple - gwiazdki. Żeby nie było tak monotonnie, to kolor gwiazdek (stempel) wybrałam w kolorze beżowym, nude. Jest to lakier colour alike B. an Ice Coffee. Sam wzór pochodzi z płytki B. loves Plates B.00 rainbows and unicorns, czyli najbardziej Aniowej płytki ;)


Przypominam o kodzie PAPK31, który daje 10% zniżki na nieprzecenione artykuły. 


Użyte produkty:
  • Born Pretty Store BP-PM06 Love Of Reincarnation
  • Colour Alike B. an Ice Coffee
  • B. loves Plates B.00 rainbows and unicorns
  • stempel od MoYou London
  • beauty big bang lateks do skórek
  • Born Pretty Store No Smudge Top Coat
Lubisz lakiery z magnetycznym efektem?
Pulinka

6 komentarzy:

  1. Ładny efekt kociego oczka. Mam podobny niebieski (o ile nie ten sam) do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na Twoją opinię o nim :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdobienie, a ten wzór śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny ten lakier *.* A zdobienie dopasowałaś bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.