poniedziałek, 27 maja 2019

Ultra kolorowe zdobienie w zawijaski

Niektóre zdobienia wyglądają na bardzo skomplikowane, a wcale takie nie są. Wydaje mi się, że to jest jedno z nich - bardzo kolorowe, mnóstwo misternych zawijasków. Ktoś mógłby pomyśleć, że spędziłam nad nim mnóstwo czasu, ręcznie je malując i robiąc cieniowania. W praktyce wyglądało to tak, że na czarnym tle odbiłam białym lakierem wzór z płytki do stempli, a następnie pokolorowałam je tintami od p2. To już kolejny raz w ostatnim czasie jak je użyłam, mogliście je widzieć w użyciu między innymi w zdobieniu Kwiatowe naklejki, które zrobiłam stemplami, a także innych stylizacjach paznokci (używałam ich już naprawdę nie jeden raz!). 







Chyba nikogo nie zdziwi już to, że biały lakier do stempli do emalia od B. loves plates 02 B. an Arctic Snow. Według mnie to idealny, biały lakier do stempli. 
Płytka to także produkt od B. loves plates B.06 classy and chic.


Czarna baza do stempli to my secret 209 dressed in black. Ładnie kryje (po 2 warstwach), szybko wysycha. 
Całość pokryłam top coatem Born Pretty Store No Smudge Top Coat. Nie jest idealny, głównie nie podoba mi się wykończenie jakie daje (wolę bardziej żelowe), ale nie rozmazał mi jeszcze żadnego wzoru i ładnie go zabezpiecza przed ewentualnym zniszczeniem. Zobaczymy jeszcze czy nie będzie gęstniał i gluciał jak to mają w zwyczaju inne topy.




Użyte produkty:
  • my secret 209 dressed in black
  • B. loves plates B.06 classy and chic
  • B. loves plates 02 B. an Arctic Snow
  • przezroczysty stempel
  • lateks do skórek od Beauty Big Bang
  • P2 gloss goes neon o numerach i nazwach: 010 spaceshot, 020 bumper car, 050 loop-di-loop, 060 carousel, 070 skycoaster
  • Born Pretty Store No Smudge Top Coat

Dajcie znać jak podobają Wam się takie ultra kolorowe zdobienia!
Pulinka

3 komentarze:

  1. O ludzie! Ale to niesamowicie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wygląda to wielokolorowe zdobienie! No rewelacja, idealnie na wiosnę i lato ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.