czwartek, 6 czerwca 2019

Fioletowe, magnetyczne fale

Jak już pewnie zauważyłaś zakochałam się w lakierach magnetycznych, czyli tych z efektem kociego oka odkąd tylko pierwszy raz pomalowałam nimi paznokcie. Dlatego pewnie nie zdziwi Cię fakt, że znowu pokazuję Ci zdobienie z użyciem lakieru, do którego najlepiej jest użyć magnesu. Celowo napisałam, że najlepiej jest użyć magnes, bo przecież nie jest to obowiązkowy krok, równie dobrze możesz położyć lakier i go tak zostawić. Część z nich będzie równie piękna w tej formie, szczególnie jeśli wybierzesz takie, które mają w sobie np. flejki lub multichromy, jak w przypadku tego gagatka, którego dzisiaj Wam pokażę. 







W tym przypadku tego zdobienia magnetycznym lakierem, który gra tu pierwsze skrzypce jest Born Pretty Store BP-MH05 Flower Road. Jego krycie solo nie powala, dlatego nałożyłam go dwiema warstwami na czarną bazę (na paznokcie palców: kciuka, wskazującego i małego) oraz białą (na pozostałe), przy czym tylko druga warstwa była namagnesowana. Lakier oprócz tego, że ma w sobie magnetyczny efekt posiada jeszcze flejki, ale nie jest ich dużo oraz multichromowy pigment - w zależności od kąta pod jakim patrzymy na paznokcie zmienia on kolor od fioletu poprzez żółty do zielonego, co możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej. Notabene przy moim oświetleniu do zdjęć nie widać multichromu, ale już np. w łazience w pracy wyglądają bosko :) 




Ze względu na to, że lakier sam w sobie jest efektowny i przykuwa wzrok, to nie chciałam jakoś bardzo go ozdabiać, ponieważ bałam się, że go przyćmię. Z tego względu postawiłam na delikatny wzór fal z płytki BP-21 odbity przy pomocy lakieru Colour Alike B. a Lilac Sweater.



Przypominam o kodzie PAPK31, który daje 10% zniżki na nieprzecenione produkty.


Użyte produkty:

  • Born Pretty Store BP-MH05 Flower Road
  • magnes od Born Pretty Store
  • AA oil therapy 11 white jasmin
  • my secret 209 dressed in black
  • płytka BP-21
  • Colour Alike B. a Lilac Sweater
  • stempel z MoYou
  • lateks do skórek od Beauty Big Bang
  • Born Pretty Store No Smudge Top Coat

Lubisz magnetyczne lakiery?
Pulinka

8 komentarzy:

  1. Przepiękny kolor! Fajnie, że robią teraz takie ciekawe magnetyki. Kiedyś były tylko zwykłe a teraz są z flejkami, z holo, multichromowe. Ciekawe co jeszcze wymyślą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z holo chyba nigdy jeszcze nie widziałam, ale muszą wyglądać super! Też jestem ciekawa co będzie następne :)

      Usuń
  2. Przepiękny efekt <3 Cudownie się mienią te paznokcie! Zwłaszcza w łazience :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolności które masz to raz..ale skąd w ogóle masz takie szałowe pomysły? Skąd czerpiesz inspiracje na każde nowe paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To różnie - czasami widzę lakier i wiem co z nim zrobię, czasami po prostu mam jakąś wizję w głowie, czasami mam pustkę i przeglądając instagrama bądź pinteresta zobaczę coś, co mnie jakoś zainspiruje, czasami totalnie przerabiam jakieś zdobienie, czasami biorę jeden element z niego a pozostałe dorabiam sama, a czasami wybieram jeden lakier z szuflady, dobieram do niego kolejny i na tej podstawie coś tworzę. Generalnie to zależy :D

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.