czwartek, 13 czerwca 2019

Różowofioletowe zdobienie holograficzne ✨

Jeśli obserwujesz mnie na instastory, to wiesz już, że w ramach współpracy otrzymałam paczkę od Sfery Lakiera. Znalazłam w niej lakier, dwie płytki oraz stempel MoYou London, z czego bardzo się cieszę. Na pierwszy rzut poszedł lakier oraz płytka z kwiatowymi wzorami - w moim przypadku nie mogło być inaczej.
Zanim jednak przejdziemy do moich paznokci, to chciałabym Ci przybliżyć sam sklep Sfera Lakiera. Po pierwsze mają świetną nazwę! Po drugie zajmują się sprzedażą produktów MoYou London w Polsce, co jest bardzo fajne ze względu na o wiele krótszy czas oczekiwania oraz gwarancję ceny (nie płacisz w zagranicznej walucie). Posiadają w swojej ofercie także lakiery Kinetics oraz Maga. 










W przypadku tego zdobienia dwa paznokcie pomalowałam lakierem Golden Rose z serii Holographic nr 05, który mogliście już kilka razy widzieć na blogu. Bardzo lubię tę serię, ponieważ jest łatwo dostępna i jest to prawdziwe holo! Odbiłam nim też wzór z płytki, przy pomocy stempla, ale jak widzicie wyszedł bardzo delikatnie (i nie ma co się dziwić, w końcu nie jest to lakier do stempli :) ). 
Pozostałe trzy paznokcie pokryłam lakierem MoYou London Rock Night (031), a na pozostałych paznokciach użyłam go do odbicia wzoru z płytki MoYou PRO XL 14 (notabene idealnie do mnie dopasowanej, bo w kwiatki! Chciałam Ci dać do niej linka, ale nie ma jej już na stronie :( ), który wymaga większej ilości lakieru, który dobrze kryje. Jak widzisz lakier MoYou idealnie dał sobie radę. Świetnie sprawdza się zarówno do stempli, jak i jako zwykły lakier do paznokci, ponieważ kryje po jednej, cienkiej warstwie i ekspresowo wysycha. Generalnie nie mam się do czego przyczepić, na pewno będę chciała wypróbować też inne kolory z tej firmy, a tego różowofioletowego gagatka na pewno przetestuję jeszcze na bieli i czerni i Ci pokażę jak wypadł. 



Jeśli będziesz robiła zakupy w sklepie Sfera Lakiera, to zachęcam Was do skorzystania z kodu PULINKA, który daje 6% zniżki (sprawdzałam, że łączy się też z przecenionymi artykułami!) :)


Użyte produkty:

  • Golden Rose z serii Holographic nr 05
  • MoYou London Rock Night (031)
  • MoYou PRO XL 14
  • MoYou stempel
  • Rosalind liquid peel off tape (nie polecam, ściąganie jest straszne!)
  • Born Pretty Store No Smudge Top Coat
  • Life top coat

Jak Ci się podoba to zdobienie?
Pulinka

6 komentarzy:

  1. Po raz kolejny jestem zachwycona tym co pokazujesz. Piękny mani Ci wyszedł..

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie, domyślam się że na żywo jeszcze lepiej *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne holo i świetny kolor tego lakieru Moyou <3 Faktycznie super pokrył paznokcie i zwyczajnie, i przy stemplach ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.