poniedziałek, 26 czerwca 2017

Łapacze snów

Od jakiegoś czasu bardzo modny stał się motyw piórek, łapaczy snów na paznokciach. Wszystkie jednak wiemy, że nie każda z nas ma tyle czasu, talentu i chęci, żeby malować ręcznie skomplikowane wzory (i to też jest ok!). Sama też czasem lubię sięgnąć po totalne gotowce w postaci naklejek wodnych i lubię je testować. Gdy więc dostałam możliwość wyboru rzeczy do testów ze sklepu BeautyBigBang wiedziałam, że wezmę także naklejki wodne. Padło właśnie na łapacze snów, ponieważ są przeurocze, ale też dosyć skomplikowane w przypadku malowania ich ręcznie. 












Naklejki o których mowa wybrałam też z ciekawości - po raz pierwszy mam takie, które są zaokrąglone na końcach. Chciałam sprawdzić, czy to pomoże przy aplikacji, czy wręcz przeciwnie. Mi osobiście to pomogło, praktycznie nie musiałam czyścić skórek, jedynie musiałam usunąć nadmiar naklejki przy wolnym brzegu paznokcia. Myślę jednak, że zależy to od kształtu naszej płytki przy skórkach - dla jednych to może być większe ułatwienie, dla innych mniejsze. Same naklejki są cienkie, dobrze się dopasowują i jedyny minus, jaki widzę to to, że mogłyby być szersze. W przypadku czarnych musiałam delikatnie domalować brzegi przy bokach, w przypadku ciemnofioletowych widać biały, niepokryty przez naklejkę obszar. 


Naklejki wodne mają na stronie oznaczenie J1476-5C i dostępne są tutaj.
Pod naklejki użyłam białego lakieru Bourjois la laque nr 1 white spirit.
Na kciuku i małym palcu widzicie lakier Golden Rose holographic nr 05 (szykuję o tych lakierach osobny post!).
Naklejki pokryłam lakierem Sally Hansen Insta Dri top coat.


Jeśli chodzi o sam sklep, to deklaruje on darmową dostawę w terminie 2-4 tygodni. Nie wiem, czy to jest norma, ale moja paczka była listem poleconym priorytetowym, więc istniała możliwość śledzenia jej także w Polsce (zazwyczaj paczki z Azji po dotarciu do naszego kraju stają się zwykłymi listami). Poza tym możecie skorzystać z kodu LAKI10, który daje Wam 10% zniżki, także na przecenione rzeczy. 

Jak Wam się podobają te naklejki? Lubicie motyw łapaczy snów?
Pulinka

30 komentarzy:

  1. Śliczne naklejki. :)
    Podobają mi się łapacze snów. Kiedyś zrobiłam swój, ale nie działał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie zrobiłaś taki wiszący, tak? Nie działał, w sensie miałaś koszmary?

      Usuń
  2. Przy moich talentach do ręcznego malowania, gotowce to jedyne rozwiązanie. ;D Śliczne mani, świetnie się komponuje z tym holosiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia wprawy, ale naklejki też są świetną alternatywą! Dziękuję :)

      Usuń
  3. Cudne naklejki! Uwielbiam łapacze <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam łapacze snów!!!! Zamówiłam sobie kiedyś całą plakietkę (10 różnych, albo nawet 12) i tam właśnie też były te! Ja sobie zazwyczaj kładę na 1-2 pazurki, a do reszty dobieram jakiś fajny kolorek ;) Twoja propozycja z kilkoma różnymi wzorami mega mi się spodobała ;) Chyba spróbuję trochę bardziej zaszaleć z tymi naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy jest ktoś, kto nie lubi łapaczy snów? :D
      Też miałam tak zrobić, ale nie mogłam się zdecydować na konkretny wzór, więc użyłam wszystkich :D Polecam spróbować, bo to tylko paznokcie, najwyżej zmyjesz jak Ci się nie spodoba :)

      Usuń
  5. Ale cudne te naklejki! Uwielbiam łapacze snów <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Też korzystam często z naklejek wodnych, niestety nie umiałabym takiego cuda ręcznie namalować. A łapacze snów bardzo na topie ostatnio :)
    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są chyba za drobne szczegóły, żeby je ręcznie malować, przynajmniej ja sobie czegoś takiego nie wyobrażam :)

      Usuń
  7. niesamowite te naklejki <3 cudne

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pazurki to dzieło sztuki - bardzo mi się podobają. :-)
    Przy okazji, jeśli będziesz miała chwilę, bardzo proszę o wypełnienie krótkiej ankiety na moim blogu - każde sugestie i wskazówki są dla mnie cenne. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło mi to słyszeć <3
      Na ankietę zerknę :)

      Usuń
  9. Od jakiegoś czasu czaję się na podobne naklejki, bo uwielbiam motyw z łapaczami snów :) Holograficzny lakier fajnie dopełnił całość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, prezentują się genialnie na paznokciach! :)

      Usuń
  10. Ekstra te naklejki i super wygląda taki miks kolorystyczny. Też lubię stosować naklejki, bo ręczne malowanie nie do końca mi wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ręczne malowanki są super, ale nigdy nie wychodzą identycznie, zawsze czymś się różnią. No i potrzeba dużej precyzji, żeby namalować takie wzory :)

      Usuń
  11. Nienawidzę, gdy naklejki są za małe. :P Ale tutaj nie rzuca się to w oczy. Gdybyś nie napisała, to nie wpadłabym na to.
    Całość wygląda bardzo ładnie. Świetnie dobrałaś kolory. :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tego nienawidzę! W tych nie ma takiej tragedii, to tylko minimalne niedopasowanie :)
      Dziękuję! <3

      Usuń
  12. A ja naiwna... myślałam, że to malowidła odręczne... Nie szkodzi, że naklejki. Wyszło super !!! Jesteś artystką !!!
    Dodam, że jestem tu po raz pierwszy i nie zawaham się ponownie do Ciebie zajrzeć. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś spróbuję zrobić coś takiego ręcznie, ale raczej nie wyjdzie aż tak ładnie i precyzyjnie :)
      Bardzo dziękuję za miłe słowa <3
      Miłego dnia! :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.