piątek, 30 czerwca 2017

Delikatnie szalone paznokcie na ślub

Jako że zbliża się sezon ślubny, to postanowiłam zrobić paznokcie, które kojarzą mi się ze zdobieniem, jakie mogłaby mieć (trochę szalona) Panna Młoda na swoim ślubie. Zdobienie jest delikatne dzięki różowej bazie, ale przez to, że użyłam holo folii, to jednocześnie zwraca uwagę innych. Wydaje mi się też, że fajnie wyglądałoby na nagraniu ze ślubu, w momencie kiedy Młodzi nakładają sobie obrączki - na pewno byłoby to oryginalne zdobienie!
U mnie holo folia tworzy jakby płomienie, ale Wy możecie ją ułożyć w dowolny kształt, możecie też położyć ją na cały paznokieć, albo jakoś dodatkowo zaakcentować palec, na którym znajdzie się obrączka (tak żeby Panu Młodemu ułatwić zadanie w tym stresującym dniu). Dowolność jest ogromna i to chyba najbardziej kocham w paznokciach, ten brak ram, obowiązków, reguł. Oczywiście poza tymi, żeby dbać o paznokcie i żeby nam się podobały :) 









Ahh, która z nas nie uwielbia holo? :) Ta folia pochodzi ze sklepu BeautyBigBang, a dokładnie z tego zestawu. Inny sposób ozdobienia paznokci foliami pokazywałam Wam tutaj, ale tamto zdobienie jest bardziej mroczne, a to dzisiejsze bardziej dziewczęce. Jestem ciekawa, która wersja bardziej się Wam podoba?





Różowy lakier to miss sporty clubbing color nr 040
Całość pokryłam top coatem Rimmel super gel
Użyłam wspomnianej już folii, a na dwóch paznokciach znalazły się także cyrkonie.


Jeśli chodzi o sklep BeautyBigBang, to deklaruje on darmową dostawę w terminie 2-4 tygodni. Nie wiem, czy to jest norma, ale moja paczka była listem poleconym priorytetowym, więc istniała możliwość śledzenia jej także w Polsce (zazwyczaj paczki z Azji po dotarciu do naszego kraju stają się zwykłymi listami). Poza tym możecie skorzystać z kodu LAKI10, który daje Wam 10% zniżki, także na przecenione rzeczy. 

Jestem ogromnie ciekawa, czy są tu przyszłe Panny Młode! Macie wybrane już zdobienie na ten dzień? Jeśli jeszcze się wahacie, albo nie macie jeszcze pomysłu, to koniecznie przeczytajcie ten wywiad, w którym Ania z B. for beautiful nails opowiadała o ślubnych zdobieniach :)
A może ślub już za Wami - koniecznie dajcie mi znać jakie miałyście tego dnia paznokcie! Koniecznie napiszcie też, jeśli jakaś Panna Młoda na swoim ślubie zwróciła Waszą uwagę swoimi paznokciami, albo do ślubu Wam jeszcze daleko, ale wiecie już jakie chcecie mieć tego dnia paznokcie!
Czekam na Wasze komentarze!
Pulinka

30 komentarzy:

  1. Przepiękne zdobienie. :) Uwielbiam różowy, kocham holo, więc idealne paznokcie dla mnie. Naprawdę wyszło perfekcyjnie.
    Nie myślałam jeszcze o zdobieniu na ślub, bo na razie nie mam go w planach. :P
    Nam się urwał kontakt z tą firmą na etapie ustalania szczegółów... No ale cóż. Najwyżej kupię sobie taką folię sama. :D
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ogromnie się cieszę, że Ci się podobają! :)
      Też nie mam w planach ślubu póki co :D Ale planowanie paznokci to zawsze dobry pomysł :D
      Kurczę, szkoda :( Ale też tak miałam z kilkoma firmami niestety :(

      Usuń
  2. Paznokcie prześliczne jednak nie wpadłabym, żeby takie mieć na ślubie. Chyba jestem tradycjonalistką w niektórych kwestiach, bo moje ślubne to był klasyczny french i jedynie na serdecznym nakleiłam delikatne kwiatowe naklejki wodne pod kolor bukietu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy robi to, co lubi - ja zdecydowanie na swoim ślubie (kiedyś, w dalekiej przyszłości) poszaleję, ale to nie znaczy, że delikatny french jest zły :) Na pewno pięknie się prezentował :)

      Usuń
  3. Takie szaleństwo lubię :) Piękny jest ten odcień różu ;) Chociaż z tą serią lakierów nie mam za dobrych doświadczeń :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ten róż :) A co takiego złego zrobiły? :)

      Usuń
  4. Lubię efekt szkła na paznokciach, piękne są >:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym bała ślub jeszcze raz, zrobilabym takie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne paznokcie. :D Śluby mnie nie kręcą wcale, ale holo jest zawsze fajne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu holo>>ślub :D A tak serio, to lubię śluby w dobrym towarzystwie :)

      Usuń
  7. Hmm, nie wiem czy bym na ślub takie zrobiła, ale zdobienie ogólnie super! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo wow! wspaniale to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne holo płomyki! Bardziej podobają mi się takie zakręcone stylizacje. Akurat myślę nad zdobieniem na ślub koleżanki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie pokaż, co w końcu zmalowałaś! :)

      Usuń
  10. bardzo fajna propozycja :) delikatna z holo pazurkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne paznokcie! Tez dostałam propozycję współpracy z tym sklepem, ale nie biorę si ę za to bo już ledwo wyrabiam z tymi współpracami co mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja mam tylko dwie współprace, więc nie mam aż tyle na głowie, a chętnie przetestuję nowe rzeczy :)

      Usuń
  12. Efekt syreni jak z nowymi lakierami Miss Sporty. A ten nudziak od nich jest bezbłędny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie szaleństwo <3 piękne są, chyba się zainspiruję trochę :D Mam taki lakier z Miss sporty i go uwielbiam więc coś zmaluje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na zdjęcia! Masz instagrama, albo bloga? :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.