niedziela, 22 października 2017

Halloweenowe wyzwanie - nawiedzony dom

Dla odmiany po ostatnich raczej słodkich, przyjaznych, chociaż nadal Halloweenowych paznokciach tym razem chcę Wam pokazać coś totalnie budzącego strach - nawiedzony dom. Wiem, że temat właściwie powinien przedstawiać dom strachów z wesołego miasteczka (cóż za ładny oksymoron...), jednak ja postanowiłam odzwierciedlić ten temat dosłownie. Na moich paznokciach możecie zobaczyć wiedźmę, drzewa (czy raczej gałęzie), dwa domy i cmentarz. Całość wyszła raczej mrocznie i przerażająco - idealnie będzie nadawać się na imprezę Halloweenową!













Bazą zdobienia jest cieniowanie zrobione przy pomocy lakierów Orly Darkest shadow, Eveline vinyl gel nr 209 oraz Rimmel super gel nr 042 rock n roll.
Na tak przygotowane paznokcie stemplowałam wzorki z płytki BPL-031 przy pomocy przezroczystego stempla i lakieru B. loves Plates&Colour Alike o nazwie kind of black. W przypadku okien w domach robiłam to metodą reverse stamping - żółty lakier, którego użyłam to B. loves Plates&Colour Alike o nazwie B. a sunshine, poszedł w ruch także przy tle do wiedźmy. 
Całość pokryłam top coatem Rimmel Super Gel top coat. Przez cały czas cieniowania i stemplowania skórki zabezpieczałam przy pomocy kasako docai z Born Pretty Store.

Jak Wam się podobają takie straszne paznokcie? Byłyście kiedyś w nawiedzonym domu w wesołym miasteczku?
Pulinka

14 komentarzy:

  1. Naprawde mi sie podoba. Szczególnie wiedzma na miotle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedźma ma swój urok (o ile tak można powiedzieć :D ).

      Usuń
  2. Super! Ach, że też ja nie mam halloweenowych płytek! ;) W nawiedzonym domu byłam raz, ale wcale strasznie nie było, bardziej kiczowato. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz jakąś przygarnąć, ja na przykład czaję się na tę od B. loves plates, ale to już plan na przyszły rok ;)
      Uwierz mi, że ja bym się pewnie bała :D

      Usuń
  3. Troszkę mało widać gradient :( Chociaż na zdjęciu makro paznokcia wskazującego widać i ładnie to wygląda ;)
    Całość prezentuje się mrocznie i bardzo mi się podoba!
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam zrobić go trochę jaśniejszego, bo tak to nie widać czarnego, który jest na górze - cóż, nauczka na przyszłość :)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  4. Mroczne i straszne. Zdecydowanie wpisuje się w klimat Halloween :)
    Nigdy nie byłam w domu strachów i raczej nie będę - nie lubię się bać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Też nie lubię się bać i się tam raczej nie wybieram, no chyba że w dobrym towarzystwie ;)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.