piątek, 15 czerwca 2018

Niebieskie kwiaty z holo drobinkami

To zdobienie miałam Wam pokazać przy okazji III tygodnia Creative Nail Party, ale spędziłam wtedy sporo czasu w różnych programach graficznych, żeby obrobić zdjęcia i nie byłam zadowolona z efektu, ciągle kolory wyglądały źle, a całość nie tak jak w rzeczywistości. W końcu nie mogłam już na nie patrzeć, więc zmalowałam i pokazałam Wam to zdobienie. Nie chciałam jednak nie pokazywać Wam go w ogóle, więc ściągnęłam swój stary, poczciwy program i w nim, na spokojnie obrobiłam zdjęcia.
Same zdobienie jest dosyć proste - na niebieskim lakierze dodałam holo drobinki, a na białym, który dodatkowo pokryłam flejkami (na zdjęciach ich nie widać, na żywo dawały fajny efekt, chociaż nie rzucały się w oczy), namalowałam przy pomocy farbek kilka kwiatków. Mam nadzieję, że całość Wam się spodoba :) 









Niebieski lakier to Pierre Rene nr 304 excentric cobalt. Jest to bardzo ładny, niebieski kolor. Myślę, że to taki klasyk, który każda z nas ma w swojej szufladzie. Jeśli jednak w Waszych brakuje takiego koloru, to mogę polecić Wam ten lakier od Pierre Rene. Kryje po 2 cienkich warstwach, szybko wysycha i nie farbuje skórek (czego najbardziej się bałam). 
Na nim zrobiłam cieniowanie przy pomocy lakieru Colour Alike Holo Top Coat 2.0.. Skórki przy cieniowaniu zabezpieczyłam lateksem od Beauty Big Bang.
Bazą pod kwiatki jest lakier Bourjois la laque nr 1 white spirit pokryty flejkami z lakieru Pierre Rene nr 299 pink flakes. Przed namalowaniem kwiatków paznokcie pokryłam matowym topem. Kwiatki namalowałam farbkami akrylowymi. 
Całość pokryłam topem Glisten&Glov.

Jak Wam się podoba takie zdobienie? Lubicie kwiatki na paznokciach?
Pulinka

7 komentarzy:

  1. Ale piękna stylizacja. Ostatnio uwielbiam granat w połączeniu z limonką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Takie połączenia są bardzo energetyczne :)

      Usuń
  2. Świetne zdobienie! :) Super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kwiatki. :D Nie przepadam za niebieskim i żółtym razem, ale podoba mi się to zdobienie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :D

      Usuń
  4. Cudowne pazurki, bardzo podoba mi się zdobienie. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.