środa, 12 sierpnia 2015

Metaliczne ćwieki.

Jak zapewne wiecie w paczuszce od Born Pretty Store dostałam płytkę, naklejki wodne i ćwieki (tutaj znajdziecie post o tym). Dzisiaj będzie o tej ostatniej rzeczy, czyli ćwiekach. Możecie je kupić tutaj za 2,32$ (obecnie są w promocji). Za tę cenę dostajecie około 40-50 podłużnych ćwieków i około 60 okrągłych. Podłużne mają wymiary około 8mm x 4mm, okrągłe mają średnicę około 4mm. W karuzeli znajdziecie różne kolory - zielony, złoty, niebieski, żółty, czerwony, fioletowy i granatowy. Cechą wspólną dla wszystkich jest ich metaliczność, wszystkie są tak jakby kolorowymi lustrami. 

Nie przedłużając - do dzisiejszego zdobienia użyłam jedynie tych w kolorze złota. Okrągłe posłużyły mi za środek kwiatów, natomiast podłużne jako ozdoby na 3 paznokcie, na których nie było kwiatków.


Kwiatki to oczywiście niezapominajki i stokrotka.




Na zdjęciach powyżej paznokcie z kwiatkami są nie pokryte top coatem, poniżej natomiast już pokryte. Jak widać top coat ujednolicił ich kolor.



Bazą całego zdobienia jest Sally Hansen xtreme wear nr 370 Black out, top jest z Kobo. Kwiatki zmalowałam farbkami akrylowymi (Empik). Pędzelki kupiłam na targach kosmetycznych, na stoisku Sunny Nails (link do ich fp)


Tradycyjnie już przypominam o kodzie PAPK31, który daje Wam 10% zniżki na nieprzecenione artykuły, wysyłka jest darmowa. Polecam także zajrzeć do działu nail art.

Jak Wam się podoba to zdobienie? Wolicie wersję pokrytą top coatem, czy nie (biorąc pod uwagę jedynie kwestie wizualne)?

Pulinka ;)

10 komentarzy:

  1. dla mnie chyba jednak troche za duże są :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne te ćwieki, ale dla mnie za duże ( musiałabym nic nie robić , żeby się trzymały na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokryte topem trzymały się dopóki ich nie zdjęłam, ale wiadomo - zależy jaką kto ma pracę, co robi w domu itp. :)

      Usuń
  3. fajny pomysł z takimi kwiatuszkami, podobają mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądają jako środki kwiatków! Bardzo fajne te ćwieki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. One są fajne, chociaż nie do końca na co dzień ;D Mi się mega podobają z tymi kwiatkami :)

    No nie ma co ukrywać, taki stempel to nie jest rzecz niezbędna ;D I tak nie będziesz go używać do normalnego stemplowania bo jest za duży ;D Jedynie co można przyznać super do stemplowania na stopach jak ktoś ma duże paznokcie no i do robienia naklejek bo można spokojnie zrobić 4 na raz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się je dobrze nosiło na co dzień, ale wiadomo - rzecz gustu :) Dziękuję :)

      Stempla raczej nie kupię, chyba że dostanę go w jakiejś paczce współpracowej, czy innej :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.