poniedziałek, 21 września 2015

Jesień.

Bardzo długo mówiłam jesieni 'nie!' i nie przyjmowałam do wiadomości, że cudownego, gorącego lata, które kocham już z nami nie ma. Malowałam paznokcie na typowo letnie kolorki, nawet przerwałam czytanie książki w momencie, kiedy rozdział nazywał się 'Jesień'. Serio. Nie lubię zimna, nie jestem do niego przystosowana, mam wiecznie zimne ręce i stopy (wyjątkiem są moje ukochane temperatury 30+ ) i bardzo szybko marznę. Niestety nawet na mnie przyszedł czas i pod wpływem pogody pomalowałam paznokcie na ciemny fiolet, który ostemplowałam czernią.







Bazą tego zdobienia jest lakier, który bardzo mnie zaskoczył i teraz dziwię się sobie, że tyle czasu przeleżał w szufladzie nieużywany. Mowa o lakierze Da Vinci nr 351, który kosztuje około 2-5zł. Wysycha bardzo szybko i pewnie poświęcę mu osobny post, bo jest naprawdę bardzo fajny.





Płytka, którą użyłam do tego zdobienia pochodzi z Born Pretty Store, ma numer BP-08 i dostępna jest tutaj (obecnie w promocji za 2,06$). Tradycyjnie już przychodzi do nas zabezpieczona niebieską folią, którą należy zerwać przez użyciem. Użyłam tego wzoru, który jest najszerszy z całej płytki (ma wymiary w najszerszych miejscach ok. 4,4cm x 1,8cm) i pewnie świetnie sprawdzi się przy kolorowaniu. O stemplu pisałam już tutaj.


Do stemplowania użyłam lakieru Sally Hansen nr 370 black out, bazą jest wspomniany już Da Vinci nr 351, top coatem był Seche Vite i Kwik Kote, jako bazy zabezpieczającej użyłam Maybelline expres manicure.


Przypominam, że przy zakupach w sklepie Born Pretty Store z kodem PAPK31 dostaniecie 10% zniżki na nieprzecenione artykuły, a wysyłka na cały świat jest darmowa.

Jak Wam się podobają te paznokcie? Lubicie jesień, czy, tak jak ja, wolicie lato?

Pulinka ;)

17 komentarzy:

  1. I love this plate and love your nail art. Big hug.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny fiolecik na jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny efekt <3 zapraszam również do siebie ;* wspólna obs?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się takie zdobienie :) Uwielbiam stemple z BPS :) Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wygląda ten wzorek na ciemnym tle a do tego płytka mi się podoba bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie lubię zimna i od razu marzną mi dłonie. Łączę się w bólu ;)
    Faktycznie fajny ten lakier bazowy, a jeśli taki tani to już w ogóle super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie jestem sama, jak sobie z tym radzisz? ;)

      Usuń
  7. Też nie lubię zimna i od razu marzną mi dłonie. Łączę się w bólu ;)
    Faktycznie fajny ten lakier bazowy, a jeśli taki tani to już w ogóle super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień również jest cudowna :) śliczny mani

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.