środa, 30 stycznia 2019

Zimowe, sentymentalne zdobienie - śnieżynki

Co prawda w Warszawie śnieg, chociaż robi wszystko, żeby się utrzymać, już powoli zaczyna znikać, a według prognozy pogody do niedzieli już ma go nie być, to postanowiłam jeszcze w te ostatnie (mam cichą nadzieję!) zimowe podrygi pokazać Wam zimowe zdobienie. I to tak zimowe, jak zimowa powinna być zima - w kolorach niebieskiego, białego oraz srebrnego, a w dodatku na paznokciach zobaczyć możecie śnieżynki. I to nie byle jakie śnieżynki, bo najpierw stemplowałam srebrnym lakierem, a potem zrobiłam drugie stemplowanie, odbiłam na nim lakier holograficzny, więc wszystko się pięknie mieniło.




Płytka z której pochodzą śnieżynki jest ze sklepu Born Pretty Store i ma oznaczenie QA86. Niestety nie mogę już jej znaleźć na stronie sklepu, a szkoda, bo jest naprawdę fajna. Znajdziecie na niej nie tylko śnieżynki, ale także przeróżne serca. Swoją drogą jest to jedna z moich pierwszych płytek, więc mam do niej też ogromny sentyment. Doskonale też pamiętam, że kupiłam ją po recenzji Ani.


Lakier, którego użyłam jako baza też jest sentymentalny, pamiętam, że w pewnym momencie był w blogosferze szał na ten egzemplarz. Mowa o Golden Rose rich color nr 42. Jest on koloru niebieskiego ze srebrnym pyłkiem, co nadaje mu bardzo zimowego charakteru. Na niego gąbką nałożyłam biały lakier. 


Użyte produkty:
  • Golden Rose rich color nr 42
  • Eveline magic vinyl nr 70
  • Born Pretty Store QA86
  • Colour Alike B. a silver king oraz B. a princess
  • przezroczysty stempel
  • lateks do skórek od Beauty Big Bang
  • top coat Glisten&Glow

A Wy nosicie jeszcze zimowe paznokcie, czy już przygotowujecie się na Walentynki?
Pulinka

11 komentarzy:

  1. Ale cudeńka, piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze - pięknie wyszło!
    Idealnie zimowy manicure.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tło wygląda jak niebo! Pięknie wyszło. Lakier GR faktycznie wyjątkowy, chociaż łapię się coraz częściej na tym, że na swoich paznokciach wolę ciepłe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie było zamierzenie, cieszę się, że to zauważyłaś :) O widzisz, a ja z kolei wolę te chłodne kolory, ale to też zależy od humoru :)

      Usuń
  4. Cudne te śnieżynki! Też pamiętam ten szał na tego niebieściaka z GR, choć sama jakoś się powstrzymałam i go sobie nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdobienie, a kolor GR jest na prawdę śliczny!
    niestety zimy nie lubię to i zimowe zdobienia u mnie nie goszczą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam za zimą, ale śnieżynki są według mnie urocze ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajne i zimowe zdobienie :) Tylko śniegu za oknem mi teraz brakuje :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.