poniedziałek, 5 kwietnia 2021

Urodziny Jagodowa

Dzisiaj swoje urodziny ma jagodowablog - z okazji urodzin życzę Ci spełnienia marzeń, dużo czasu na paznokcie, mnóstwa obserwatorów i wszystkiego najlepszego! :)
Jeśli wejdziecie na profil naszej solenizantki, to zobaczycie, że tworzy ona piękne zdobienia, w których bardzo często używa cyrkonii i innych błyskotek. Dlatego też w naszym urodzinowym kolażu postawiłyśmy akcent właśnie na błysk. Moje zdobienie to dosyć popularny motyw motyla wyłożonego cyrkoniami. Całość mega się mieniła, szczególnie w słońcu :) 






Oprócz cyrkonii jest tutaj jeszcze jeden błyszczący element - użyłam tutaj brokatowego lakieru Maga inna bajka 821 Kraina czarów. Jest naprawdę magiczny, pełne krycie uzyskuje po 2 warstwach. 
Z kolei kremowy lakier (przecież nie wszystko mogło być błyszczące 😅) to cosmetics zone c330 realy lily. Bardzo fajny, przyjemny lakier, jak w sumie wszystkie z tej serii. 





Ten piękny wzór motyla to stemple. Pochodzi on z płytki QA53. Miałam przy tym trochę zabawy, bo na płytce jest tylko połowa tego motyla. Gdy chciałam przerzucić go na drugi stempel, żeby móc zrobić jego drugą połówkę to totalnie nie chciał się przenieść. Miałam już robić z niego naklejkę, gdy przy ostatniej próbie jednak się udało :) 



A Wy lubicie błyskotki na paznokciach?
Pulinka

8 komentarzy:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.