czwartek, 1 kwietnia 2021

Tęczowe zdobienie na urodziny B. loves plates

To już ostatni post z cyklu zdobienie na 7 urodziny B. loves plates - stwierdziłam, że jak już zmalowałam 3 tematy z 4 to ten jeden też jeszcze zrobię. Tym razem na konkurs u barbrafeszyn, którego tematem było zdobienie inspirowane tęczą. W moim zdobieniu zdecydowałam się na serduszka BLP w tęczowym wydaniu, na jednym paznokciu wylądował też napis 'Keep calm and love BLP' (który notabene miał się pojawić już przy poprzednim zdobieniu, ale skapnęłam się, że naklejki na macie z napisów się nie da stworzyć 😅).





Oczywiście musiałam tutaj wkręcić jakieś holo! Postawiłam na czarne holo, dzięki czemu są ładne kontury a jednocześnie tło nie jest nudne. Użyłam tutaj lakieru Colour Alike black saint. Nawet jedną warstwą da się uzyskać pełne krycie. Także przy tym zdobieniu dużo się dzieje - tęcza w postaci holo i tęcza w postaci gradientu. 



Te piękne serduszka pochodzą oczywiście z płytki B. loves plates B.00 rainbows and unicorns. To piękna płytka, dla mnie jest ona taką kwintesencją firmy, bo jest na niej wszystko to, co mi się z nią kojarzy. Stemplowałam kilkoma lakierami m.in. B. a Strawberry. 



Jak Wam się podoba to zdobienie?
Miłego!
Pulinka

8 komentarzy:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.