wtorek, 30 marca 2021

Urodziny B. loves plates

Pewnie już każdy wie, że w tym roku marka B. loves plates obchodzi swoje 7 urodziny. Pamiętam jak jeszcze "przed chwilą" Ania opublikowała informację na swoim blogu o utworzeniu firmy i pierwszej płytce. A teraz w B. loves plates możecie kupić zarówno płytki, jak i lakiery, stemple, matę, gumę do skórek itd. Osobiście brakuje mi jeszcze topu idealnego, ale wierzę, że Ania też taki stworzy! 


A z okazji urodzin na instagramie jest kilka konkursów. Jeden z nich organizuje Marta yasinisi82. Tematem konkursu są skojarzenia z marką B. loves plates. Oprócz oczywistych serduszek (które nawet miały się pojawić, ale w trakcie skapnęłam się, że napis wyjdzie mi w lustrzanym odbiciu, więc wizja się nieco zmieniła 😅 ), główne moje skojarzenia to jednorożce, tęcza i lakiery, dodałam także nutkę holo. W sumie nie wiem, czy to bardziej skojarzenia z BLP czy z samą Anią, ale myślę, że jako, że to Ania kształtuje tę firmę to takie skojarzenia też są ok :) 




Lakierem bazowym był tutaj piękny, różowy lakier Cosmetics Zone numer c282 Hunny bunny. Nazwa jest tak samo słodka, jak sam lakier! Przyjemnie się nim malowało, dlatego śmiało mogę go Wam polecić. 
Żeby nie było nudno na dwóch paznokciach wylądował brokatowy lakier Maga z serii inna bajka numer 813 z innej bajki. Na zdjęciach widzicie jedną warstwę, na pewno solo nie pokryje paznokcia w 100% (chyba że chcecie uzyskać taki delikatny efekt), ale jako topper jest super!





Stemple wykonałam głównie produktami od B. loves plates. Użyłam płytki B. 00 rainbows and unicorns, maty do stempli oraz lakierów. Uwielbiam je i śmiało polecam. Nie bez powodu przecież walczę o nagrodę w konkursie - gdybym ich nie lubiła, to nie chciałabym nagrody! :D


A Wam z czym kojarzy się B. loves plates?
Miłego!
Pulinka

4 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.