poniedziałek, 29 marca 2021

Wielkanocne po raz pierwszy w tym roku :)

Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami, więc czas najwyższy na zdobienia w tym klimacie. W tym roku zawitało do mnie kilka płytek Wielkanocnych (i to już w styczniu, bo wiedziałam, że potem obudzę się tydzień przed), więc w końcu będzie coś nowego, niż w zeszłych latach. 
To zdobienie to połączenie zajączków z pisankami. Uważam je za przesłodkie! 


To zdobienie wykonałam jedną z moich ulubionych technik stemplowania - naklejkami stemplowymi. Lubię ją, bo daje tyyyyle możliwości, możecie tutaj użyć zarówno lakierów dedykowanych do stempli, jak i tych zwykłych. Każda taka naklejka to totalny, 100% unikat i da radę ją zrobić każda z Was, nawet bez zdolności plastycznych. I szczerze mówiąc bardziej lubię robić naklejki na macie, niż na stemplu, bo mam pewność, że nic mi się nie rozmaże. A, no i tutaj na spokojnie możecie umiejscowić wzór na paznokciu, bo nie trzeba tego robić błyskawicznie :) Ale żeby nie było tak cudownie, ta technika ma dwa minusy - czasami coś się rozerwie przy zdejmowaniu i nie zawsze da się to naprawić, a poza tym zawsze trzeba doczyścić skórki. A piszę to wszystko dlatego, że u Gosi na instagramie jest konkurs, polecam Wam wziąć w nim udział! :) 




Ten piękny miętowy/turkusowy lakier to Rimmel super gel 051 shallow bay. Powiem Wam, że zawsze mam problem jak skomponować taki odcień w zdobieniu tak, żeby wyglądało to dobrze, to dla mnie taki trudniejszy kolor. Sam lakier ładnie kryje i szybko wysycha, jak chyba cała ta seria.
Z kolei ten brokat to Maga inna bajka 819 zaczarowany ogród. Według mnie to fajny dodatek do jakiś kremowych lakierów lub na wszystkie paznokcie jeśli nie chcecie robić zdobienia. Kryje po dwóch warstwach. 





Te piękne wzory pochodzą w pełni z płytki Kads festival 001. Ma wzory z pisankami i zajączkami w różnych konfiguracjach i sceneriach. Bardzo mi się podoba i dobrze odbija. Mają piękne wzory, więc polecam Wam się im przyjrzeć, tylko uprzedzam, że mogą długo iść, bo są dostępne na aliexpress ;) 


Robicie dedykowane zdobienia na Wielkanoc?
Pulinka

4 komentarze:

  1. Jakoś w tym roku nie mam pomysłów na mani świąteczne, więc chociaż sobie popatrzę z zazdrością na innych ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.