poniedziałek, 1 marca 2021

Urodziny wiolski + filmik

Dzisiaj swoje urodziny ma Wiolski! Z tej okazji z dziewczynami zmalowałyśmy gradientowe paznokcie. Wszystkie znajdziecie pod hasztagiem #wiolskibday - także te z zeszłego roku. Zachęcam do kliknięcia, bo znajdziecie tam masę pięknych zdobień, inspiracji! 
Wiolu, a Tobie z okazji urodzin życzę dużo zdrowia, ładnych roślinek w ogródku, spełnienia marzeń, dużo czasu na paznokcie, dużo lakierów i wszystkiego najlepszego!


Jeśli chodzi o moje zdobienie to ze względu na zamiłowanie Wioli do roślin zdecydowałam się na paznokcie w odcieniach zieleni z dodatkiem białych liści. Przy okazji wyszło bardzo wiosennie - idealnie na pierwszego marca. Użyłam do tego moich ukochanych stempli, a z całego procesu tworzenia możecie zobaczyć filmik! :)




Ten ciemnozielony to Mylaq M530 my walking lisbon. Na instagramie pokazywałam Wam go przy paznokciach z motywem Legii. Bardzo go lubię, jak wszystkie lakiery tej firmy!
Z kolei ten jasnozielony to AA wings numer 24 Spicy Kale. To taki bardzo jasny zielony, dosyć oryginalny jak na drogeryjny lakier. 




Stemplowałam oczywiście lakierem B. loves plates B. an arctic snow. Użyłam także ich gumy do skórek oraz stempla. Cóż poradzę, że bardzo lubię tę firmę!
Wzory pochodzą z płytki Nicole Diary 088. Na pewno już ją znacie, bo pokazywałam ją nie raz! 



I obiecany na początku tutorial!


Dajcie znać jak Wam się podoba!
Pulinka

2 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.