niedziela, 28 marca 2021

Urodziny evelinail_art

Dzisiaj swoje urodziny ma evelinail_art. Tworzy przepiękne paznokcie, także jeśli jeszcze jej nie znacie, to koniecznie idźcie na jej profil! 
A z okazji urodzin życzę Ci dużo zdrowia, spokoju, czasu na paznokcie, spełnienia marzeń i wszystkiego co najlepsze i lakierowe/paznokciowe!


Z dziewczynami stworzyłyśmy zdobienia zainspirowane/odtworzone zdobieniami Eweliny. Myślę, że pomysł był dobry i wykonanie też jest super! W przypadku mojego zdobienia zdecydowałam się na odtworzenie tych paznokci. U mnie zamiast fal są liście, bo chyba płytkę z podobnym wzorem wydałam :D 





Lakier bazowy jest tutaj tylko jeden, bo to negative space, więc pozostała część paznokcia jest pokryta jedynie odżywką i topem. Ta piękna zieleń to NCLA 253 Siberia. To ciemna zieleń z holograficznymi drobinkami, które mega pięknie się mienią, co nawet udało mi się trochę uchwycić na zdjęciach! Ma piękne krycie, także z całego serca mogę polecić :) 




Ponieważ chyba wydałam swoją płytkę z falami musiałam wykombinować coś innego - z pomocą przyszły mi złote naklejki wodne, które akurat miały taki długi łańcuch z liści. Mają oznaczenie Y-054, ale nie wiem skąd je mam, a i internet nie pomaga w znalezieniu aktualnej oferty. 
Jestem ciekawa, czy potraficie używać naklejek wodnych, czy może zrobić z tego tutorial? 


Miłego!
Pulinka

2 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.