piątek, 26 lutego 2021

Urodziny Ala4148

23.01 swoje urodziny miała Ala4148 🎊🎉Alu, życzę Ci dużo zdrówka, spokoju (prywatnie i w hucie), spełnienia marzeń, czasu na paznokcie i wszystkiego najlepszego ❤️.
Z racji tego, że Ala na naszej paznokciowej grupie bardzo często podsyła nam jakieś śmieszne filmiki, zdjęcia postanowiłyśmy pójść w tę stronę ze zdobieniami i zmalować śmieszne paznokcie 😂 Wszystkie znajdziecie pod hasztagiem #urodzinyala4148 ❤️


Jeśli chodzi o moje to nie wiem czy pamiętacie memy typu "do all the..."? Robiąc te paznokcie uświadomiłam sobie że to trend sprzed 9-10 lat! Nie byłam pierwszą która wpadła na pomysł takiego zdobienia, wydaje mi się że pierwsza była @thesammersaurus.



W przypadku tego zdobienia nie całość zmalowałam ręcznie. Do tego użyłam farbek akrylowych. Jestem ciekawa czy też ich używacie? Osobiście zawsze mam mały problem z literami - nie zawsze wychodzą mi tak, jak chcę. Czasami któraś jest trochę krzywa, za duża, za mała albo za gruba i nie zawsze da się to naprawić. Jednak malowanie farbkami jest dla mnie dużo łatwiejsze niż robienie tego lakierami.




Całe to zdobienie pokryłam topem Maga inna bajka. Muszę przyznać, że pięknie wydobywa błysk, szczególnie jeśli chodzi o lakiery z drobinkami. Daje piękną, błyszczącą się taflę!




Miłego!
Pulinka

2 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.