piątek, 19 lutego 2021

Urodziny Huberta - mojego mężczyzny

Wczoraj były moje urodziny i paznokciowe dziewczyny zrobiły dla mnie motylowe zdobienia (wszystkie możecie zobaczyć pod #urodzinypulinki - polecam, bo prace są przepiękne i jestem im za to mega wdzięczna!). Dzisiaj z kolei są urodziny mojego mężczyzny. Tak, mamy urodziny dzień po dniu :D Z tej okazji postanowiłam dla niego zmalować coś, o czym gadał mi od urodzin Asi srebremalowane - gołe babeczki. Teraz tylko modlę się, żeby instagram mnie za to nie zbanował :D 





Zastanawiałam się chwilę jakie tło pod to zdobienie wybrać. Nie mogłam się zdecydować, więc zapytałam się o to Huberta. Bez chwili wahania odpowiedział, że musi to być czerwień! Padło na lakier Rimmel super gel numer 042 rock n roll. Kryje w pełni po dwóch warstwach i ma mega fajny pędzelek. Schnie też bardzo szybko :) 



I przechodzimy do gościa głównego tego zdobienia - stempli. Płytka z której pochodzą wszystkie te wzory to Nicole Diary numer 216. Polecam ją jeśli chcecie zrobić podobne zdobienie. Ostrzegam jednak, że te większe płachty we wzorach (np. majtki czy włosy) nie zawsze chciały się w 100% odbić, ale mi to nie przeszkadzało, bo podkolorowałam je przy robieniu naklejek). 
Do zrobienia tego zdobienia użyłam także stempla oraz maty od B. loves plates oraz dwóch lakierów - czarnego B. a black hole oraz nudziaka B. a tea rose. 




Jestem ciekawa co myślicie o tym zdobieniu? Powinnam dostać bana?
Pulinka

4 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.