niedziela, 3 stycznia 2021

Urodziny srebremalowane - bad girl

Dzisiaj jest specjalny dzień dla Asi srebremalowane - świętuje ona dzisiaj swoje urodziny. Asiu, życzę Ci wszystkiego najlepszego, zdrówka, spełnienia marzeń i czasu na paznokcie! 
Jak to jest u nas w zwyczaju postanowiłyśmy zrobić dla niej specjalne zdobienia i zebrać je w jeden kolaż (który możecie zobaczyć poniżej). Tematem przewodnim jest bad girl i dałyśmy sobie totalną dowolność interpretacji tego tematu. Dlatego u niektórych zobaczyć możesz gorsety, koronki czy ćwieki a u niektórych, hm... bardziej odważne rysunki ;) Z bliska zobaczyć je możecie pod #srebrneurodziny.


Przyznam się, że chciałam zrobić coś totalnie odważnego, 18+, jednak nie miałam takiej płytki, a te zamówione nie zdążyły przyjść. Jednak nic straconego, bo mojemu facetowi bardzo spodobał się ten pomysł i nie daruje mi, jeśli takich nie zrobię :D Oby tylko instagram ani żaden inny portal nie zbanował mnie za taki post ;) 




Na szczęście w swoich zbiorach znalazłam te naklejki. Nie mam pojęcia skąd je mam, więc jeśli chciałabyś zrobić podobne mani to mogę podpowiedzieć tylko, że są oznaczone jako BN-355 i na pewno znajdziesz je na aliexpress. Chyba lepiej jeśli nie będę ich opisywać. Mogę tylko powiedzieć, że na mojego kciuka najszersza naklejka była za wąska, więc musiałam pomalować kawałek paznokcia na różowo. 




Pod naklejkami wylądował oczywiście biały lakier, ale ciekawsza jest kombinacja lakierów obok. To czerwień od Rimmela numer 042 rock'n'roll oraz NCLA forever. Notabene idealne lakiery na nadchodzące Walentynki!




Jestem ciekawa co Ty myślisz o tym zdobieniu - nie jest za odważne?

Miłego!
Pulinka

3 komentarze:

  1. Nice nails, the stickers are cute :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. na początku temat mi nie leżał, nie wiedziałam jak do niego podejść, ale finalnie po przemyśleniu byłam bardzo zadowolona, że można go interpretować na wiele sposobów ;) fajne te naklejki, nie pamiętam już kiedy ostatnio używałam tego typu ozdób ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ta dowolność jest cudowna! Dziękuję, dla mnie naklejki wodne są świetne, bardzo je lubię :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.