środa, 20 stycznia 2021

Urodziny Owidii

Jestem trochę do tyłu - publikuję właśnie post, który powinien ukazać się 8.01. Mam nadzieję, że Owidia mi to wybaczy!

Ostatnio swoje urodziny miała owidia_nails 🎊 Z tej okazji życzę Ci dużo zdrowia, pieniędzy i czasu na paznokcie, spełnienia marzeń, spokoju i wszystkiego najlepszego ❤️
Z okazji Twoich urodzin zmalowałyśmy liściaste i kwiatowe zdobienia 🌿🌸 Wszystkie znajdziesz pod #urodzinyowidia ❤️





W moim zdobieniu połączyłam metodę dry brush oraz negative space - nie ukrywam, że wzorowałam się trochę na pracach solenizantki. Wyszło mi bardzo zimowo, ale tak bardzo mi się podobało, że podobne zdobienie zrobiłam na prawej dłoni i bardzo długo chodziłam z pasującymi zdobieniami - jedyne po czym można było rozpoznać upływający czas to odrost. 





Wzory, które widzicie na moich paznokciach pochodzą z płytki Nicole Diary 088. Bardzo fajna płytka i aż mi głupio, że używam jej głównie gdy chcę mieć na paznokciach wzór liści!
Odbijałam z kolei lakierem B. loves plates B. a winter sunlight. Najpierw dosyć sceptycznie do niego podchodziłam, ale śmiało mogę powiedzieć, że to zimowe must have stemplomaniaczek!



Jak Wam się podoba takie zimowe zdobienie?
Pulinka

3 komentarze:

  1. Wonderful nails for her birthday :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję jeszcze raz! bardzo podoba mi się to zdobienie, pięknie dobrałaś kolory <3 a co do spóźnienia, to nic nie szkodzi ;) ja staram się trafić z datą na insta, niektórych urodzinowych zdobień niestety nawet nie wrzucam na bloga z braku czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, że mogłam dla Ciebie zmalować zdobienie! Totalnie rozumiem, ja jednak wolę, żeby każde zdobienie trafiło na bloga, ale nie zawsze może to być możliwe :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.