niedziela, 27 grudnia 2020

Moje świąteczne paznokcie

Święta już minęły, mam nadzieję, że spędziliście ten czas w sposób w jaki chcieliście, robiąc coś, co sprawia Wam przyjemność, a 🎅 przyniósł Wam fajne prezenty. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jakie zdobienie gościło u mnie podczas Świąt! Jestem też ciekawa, co Wy miałyście na swoich paznokciach?




Rzadko używam czerwonych lakierów, a poprzednie zdobienie też było z tym kolorem w roli głównej - taki urok grudnia i świąt! Ta piękna czerwień z drobinkami to Maga 20Z RubiNowy. Wygląda jakby na czerwonym, kremowym lakierze odbić czerwoną folię transferową, podczas gdy wystarczy tylko pomalować paznokcie jednym lakierem (i topem). Istna magia!




Jeśli chodzi o stemple to wszystkie odbijałam lakierem B. loves plates B. a cinnamon. To brązowo-złoty lakier, który trochę mieni się pod różnymi kątami. Na kciuku wylądował napis z płytki Moyou festive nr 48. Pozostałe wzory pochodzą z niezawodnej płytki B. loves plates B.10 Merry Christmas.




Miłego!
Pulinka

4 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.