sobota, 12 grudnia 2020

Bałwany

Gdy piszę ten post za oknem ładnie pada śnieg. I cieszy mnie to tylko i wyłącznie dlatego, że siedzę w domu i jedyne gdzie dzisiaj się ruszam to paczkomat i sklep. Gdybym musiała iść do pracy czy na uczelnię to nie byłabym już taka szczęśliwa :D W każdym razie w tę aurę wyjątkowo bardzo mocno wpasowują się moje paznokcie z bałwankami, które zrobiłam w środę wieczorem. Nawet wrzucałam na tiktoka nagranie z podłożoną muzyką z frozen
Dopisek Pulinki z przyszłości: śnieg pobył w Warszawie jeden dzień, następnego dnia rano już go prawie nie było. Ale był w idealnym momencie!




Nie wiem jak Wy, ale ja mam lakiery do których bardzo długo wzdychałam zanim do mnie trafiły. Jednym z nich był Golden Rose rich color numer 42 (tak, wiem jak to brzmi - lakier za 8,50zł, ale dla mnie jako licealistki to było sporo ;) ). To piękny niebieski lakier ze srebrnymi drobinkami, który kryje po 2 warstwach. A że nie chciałam stemplować na wszystkich paznokciach to jeden pokryłam topperem z holo drobinkami od Pierre rene - carnival numer 07.




Przechodząc do clou tego zdobienia opowiem Wam o stemplach. Wzorki pochodzą z płytki MoYou Festive collection numer 48. Oprócz tych pięknych bałwanów ma też wzory choinek, śnieżynek, Mikołaja, skarpet z prezentami i dwa napisy. Odbijałam je lakierami od B. loves plates i kolorowałam też nimi. Ponieważ użyłam ich sporo to nie będę o każdym opowiadała, ale mogę Wam powiedzieć, że lakier B. a Fern Frost to must have na zimę! Piękny, jasnobłękitny kolor, który idealnie pasuje właśnie jako śnieg :)



Ostatnio już się o to pytałam, ale odpowiedź pewnie u większości z Was się zmieniła - padał już u Was śnieg?

Miłego!
Pulinka

4 komentarze:

  1. też mam takie lakiery do których wzdychałam ;) i między innymi był to właśnie ten błękitny GR, swego czasu bardzo mi się podobał, ale jakoś o nim zapomniałam, więc dziękuję za przypomnienie ;) super są te bałwanki i fajnie że akurat spadł śnieg, prosto do tiktoka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już nie jest dostępny :( Dziękuję! :)

      Usuń
  2. These look amazing. Gorgeous :-D

    It is very mild in Scotland and has been raining a lot. We had snow for one day and it melted!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! I'm so sorry, snow looks amazing before and during Christmas!

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.