czwartek, 17 grudnia 2020

Pierniczki

Na pierwsze takie typowo świąteczne zdobienie w tym roku wybrałam pierniczki. Te słodkie ciastka goszczą co roku chyba w każdym domu, chociaż możliwe, że bardziej popularny jest makowiec lub sernik. Jestem ciekawa czy już upiekłyście swoje pierniczki? Moje są dopiero w planach, nawet przepisu jeszcze nie wybrałam 😀




Ten piękny nudziak to Rimmel super gel nr 013 bare hug. Pewnie już go dobrze znacie, bo nie raz pokazywałam go na swoich paznokciach. Tutaj co prawda  wyszedł trochę chłodniejszy, ciemniejszy, możliwe że przez top albo wygląda tak w towarzystwie tych stempli, jednak nadal warto się mu przyjrzeć :)
A to piękne złotko to lakier, który na pewno będę miała na swoich paznokciach na Wigilię - to lakier firmy Maga Inna Bajka nr 818 Lustereczko Powiedz. To złoty brokat, także trzymajcie kciuki za jego zmywanie 😅 I przez to, że jest w przezroczystej bazie potrzebuje trochę więcej warstw do pełnego krycia, ale zawsze można nałożyć go gąbką albo na złotą bazę. Bo warto! :)





Ostatni bardzo ważny aspekt tego zdobienia to stemple - wzór pierniczków pochodzi z płytki B. loves plates B.10 Merry Christmas. Obecnie jest na nią promocja, więc warto zajrzeć do sklepu Ani :) 
Lakier którym odbijałam nazywa się B. a Gingerbread Man - to piękny, brązowy metalik.



Miłego dnia!
Pulinka

2 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.