wtorek, 8 grudnia 2020

Śnieżynki

Grudzień przyszedł, więc najwyższy czas na zimowe, a później także świąteczne zdobienia. Na pierwszy rzut śnieżynki. Śnieg w tym roku zawitał w niektóre regiony Polski, na Święta jednak chyba go nie uświadczymy. Dajcie znać czy już widzieliście biały puch u siebie! :) 




To zdobienie to istna migotka - jak śnieg w słońcu. Bazą jest holo lakier od Catrice spectra light numer 05 enchantment. Kryje po dwóch warstwach i w słońcu/dobrym oświetleniu mieni się na mnóstwo kolorów. Na zdjęciach nie udało mi się tego ładnie uchwycić (tradycyjnie), ale według mnie widać, że ma potencjał. 




Do tego zdobienia nie mogłam użyć innej płytki niż tej najbardziej śnieżnej - B. loves plates B.05 let it snow. Ma na sobie mnóstwo śnieżynek przeróżnego kształtu i rozmiaru, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Wzór odbijałam białym lakierem tej samej firmy o nazwie B. a snowman. Zaraz, zaraz, białym? Ano tak, bo to biel ze złotymi drobinkami, przez co wygląda różnie na różnych bazach. A do tego nowość (dla mnie) - yummy gummy, czyli peel off do skórek. Sprawdził się genialnie, ale zobaczymy jak będzie dalej, bo to było moje pierwsze podejście :)


A jak Wam idzie malowanie zimowych bądź świątecznych zdobień?

Miłego!
Pulinka

4 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.