poniedziałek, 21 grudnia 2020

Świąteczne śnieżynki z pingwinkiem

Dzisiaj pierwszy dzień zimy! Z tej okazji razem z dziewczynami od urodzin postanowiłyśmy zrobić paznokcie na przywitanie zimy, tak samo jak to zrobiłyśmy na przywitanie lata. Motywem przewodnim były śnieżynki, wszystkie piękne paznokcie znajdziecie pod hasztagiem #parafialnelovesnails



W przypadku moich śnieżynek wylądowały one na czerwonym tle i są złote, bo bardzo chciałam zrobić coś w świątecznym klimacie. Do tego na wskazującym dodałam pingwinka (na tle śnieżynek!), żeby było bardziej zimowo, chociaż równie dobrze możecie zrobić je w wersji bardziej świątecznej i dać tam Mikołaja albo renifera :)




Ta piękna czerwień to Maga inna bajka numer 823 o nazwie Bella. Ładnie kryje po dwóch warstwach i pięknie się mieni! Pewnie będziecie widzieli tę serię tutaj częściej w najbliższym czasie, ale to wszystko dlatego, że je kupiłam i chcę przetestować. 




Stemple odbijałam oczywiście lakierami B. loves plates - śnieżynki lakierem B. a Snowman a czerń to B. a black hole. O tym pierwszym już Wam pisałam niedawno, że jego kolor zależy od tego na jakiej bazie go odbijemy.
Natomiast wzory pochodzą z płytek MoYou Noel collection - śnieżynki z płytki numer 08, a pingwinek numer 09. Wszystkie dostaniecie także na stronie Sfera Lakiera.




Macie już gotowe paznokcie na Święta?

Miłego!
Pulinka

2 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.