niedziela, 14 lutego 2021

Malinailove - ciepło na sercu

Ostatni temat wyzwania u Weroniki to ciepło na sercu. Wiem, że jest jeszcze jeden - moje walentynkowe, ale my nie świętujemy Walentynek, więc i paznokci jakoś specjalnie malować na tę okazję nie będę (napisałam po czym mój facet zabrał mnie na romantyczny wyjazd do Krakowa - to się nazywa konsekwencja :D Ale specjalnego zdobienia mimo wszystko nie mam). A wracając do dzisiejszych paznokci to wiem, że część osób zrobiło na paznokciach sweterki, kubki z ciepłą kawą/czekoladą itp. Moje zdobienie jest zgoła inne. Bo wiecie kiedy jest ciepło na sercu? Kiedy druga, kochana przez Was osoba jest obok, kiedy spędzacie razem czas, robicie to co lubicie, albo po prostu leżycie na kanapie wgapieni w telefony. Ale fakt, że ta druga osoba jest sprawia, że na sercu jest cieplej. Bo miłość rozgrzewa (nawet takiego zmarzlucha jak ja!). I życzę każdemu takiego uczucia :) 






Bazą pod to zdobienie był NCLA far north. To taki ukryty holoś, z pozoru jest niewinnym, szarym lakierem, ale gdy wyjdziecie z nim na słońce wydobywa się z niego cała magia. Dokładnie tak samo, jak ze śniegiem - w pochmurny dzień wygląda ładnie, ale w słońcu wygląda przepięknie. Zaczyna iskrzyć, migać, robi się przepiękny!




Natomiast samo zdobienie podpatrzyłam u innych dziewczyn, nie wiem kto był pierwszy, więc nie mogę tej osoby wskazać - jeśli wiecie to dajcie znać w komentarzu! Oryginalnie dziewczyny używały hybryd i spider gelów, ja użyłam zwykłych lakierów, więc wzór zmalowałam farbkami akrylowymi. Na to dałam ćwieki w kształcie serc, a na pozostałych paznokciach postawiłam na naklejki wodne oznaczone jako BN-1070. Są piękne, miłosne, bardzo je polecam!




A Wy świętujecie Walentynki?
Pulinka

1 komentarz:

  1. Gorgeous nails. I love the middle finger, so cute and romantic :-D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.