piątek, 23 kwietnia 2021

Urodziny piontkowaa

Dzisiaj swoje urodziny obchodzi piontkowaa. Martuś, życzę Ci wszystkiego najlepszego, zdrówka, weny, spełnienia marzeń i dużo czasu na paznokcie! 
Marta tworzy piękne, matowe zdobienia, dlatego też i u nas wszystkich zawitał mat na paznokciach. Wszystkie też postawiłyśmy na neonowe kolory bądź akcenty w zdobieniach. Wszystkie prace znajdziecie na instagramie pod hasztagiem piontkoweurodziny. Polecam zajrzeć, bo prace są przepiękne!


Jeśli chodzi o moje zdobienie to postawiłam na różowy neon. Ogólnie okazało się, że za dużo neonów w swojej kolekcji nie mam, więc też nie było za dużego wyboru 😅 Do tego dodałam delikatne, białe zdobienie z negative space. 




Ten piękny neonek to lakier Maga diamond numer 5L o świetnej nazwie Facet nie OdROŻni. Bardzo lubię jak lakiery mają takie fajne nazwy! A jeszcze jak neony kryją po 2 warstwach i szybko wysychają (w tym przypadku do takiego półmatu) to trafiają centralnie do mojego serduszka!
Żeby nie zostawić całkowicie gołych paznokci do negative space położyłam na nich flejki. Użyłam bardzo starego lakieru Essence 08 night in vegas. 




Te piękne geometryczne wzory pochodzą z płytki BP-77. Dawno jej nie używałam i już zapomniałam jaka jest fajna :)


Dajcie znać jak Wam się podoba takie neonowe zdobienie!
Pulinka

2 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.