wtorek, 13 kwietnia 2021

Kolorowy deszcz z Weroniką

Jeśli obserwujecie mnie lub Weronikę na instagramie to możliwe, że oglądaliście naszego live, na którym gadałyśmy i malowałyśmy paznokcie. Jako inspirację wzięłyśmy pracę z pinteresta, która przedstawia szare chmurki z kolorowym deszczem. Myślę, że to idealny pomysł na zdobienie przy obecnej pogodzie, kiedy to jest zimno i pada. Taki kolorowy deszcz w rzeczywistości wyglądałby mega magicznie! :) 



Jak widać obie podeszłyśmy do tego trochę inaczej - ja zrobiłam kilka chmurek na każdym paznokciu, a Weronika po jednej na górze. Mega mi się podoba ten negative space u Weroniki! :) 





Bazą pod to zdobienie był zapewnie świetnie Wam znany lakier NCLA far north. W tym zdobieniu za bardzo nie widać jego holo duszy (która i tak zawsze jest dosyć delikatna), bo jest w macie. Ale i tak mi się podoba jego odcień szarego.  




A za mat odpowiada top sally hansen miracle gel top coat matte. Mam go już 3 dzień na paznokciach i dalej są matowe (gdzieniegdzie wytarł się do delikatnej satyny), także śmiało mogę polecić! Od razu jednak zaznaczam, że ja się boję używać na zdobieniach niesprawdzonych topów i z reguły najpierw daję jakiś zwykły, a dopiero potem matowy - tak samo było i tutaj :) 



Jak Wam się podoba taki kolorowy deszcz?
Pulinka

6 komentarzy:

  1. wyszło wam świetnie! niestety tym razem nie mogłam być z wami na live :( faktycznie taki deszczyk na paznokciach idealnie komponuje się z tą pogodą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Live jest zapisany jakbyś chciała nadrobić :)

      Usuń
  2. Super pomysl dziewczyny, no i na takiej dlugosci paznokcia mozna zaszalec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! To prawda, na długich jest więcej miejsca na jakieś zdobienia :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.