czwartek, 21 października 2021

Kolejne imprezowe

Ten rok obfituje u nas w różne imprezy. Tak nam się skumulowało i myślę, że nie ma to nic wspólnego z pandemią, bo raczej wszystkie odbyły się wtedy, co miały lub powinny. A jako, że mam wygodne bordowe szpilki, to staram się je zakładać gdzie się da, no bo po co męczyć się w czymś innym. Dlatego też to bordo wplatam też w ubrania, a co za tym idzie także w paznokcie, przez co muszę wzbijać się na wyżyny kreatywności, żeby zrobić jednocześnie proste (bo paznokcie na obu dłoniach są podobnie/identycznie ozdobione) i ładne, eleganckie zdobienie, które będzie za każdym razem inne. Dlatego też przedstawiam Wam ostatnią w tym roku propozycję na paznokcie na wesele, chrzciny i inne tego typu imprezy w kolorze bordowym!






To, co też trochę komplikuje te zdobienia to fakt, że na prawej dłoni noszę hybrydę, a na lewej klasyczne lakiery. Muszę więc dodatkowo pokombinować, żeby wybrać w miarę podobne do siebie lakiery w dwóch wersjach. I tak bordowym lakierem w hybrydzie (na prawej dłoni) był lakier neonail numer 2616-1 cherry lady, a na lewej (w wersji klasycznej) Maga inna bajka numer 822 Pocałunek księcia. Tak się złożyło, że podobny duet był w przypadku złotych lakierów, którymi zrobiłam cieniowanie - hybryda to neonail numer 6519-7 iconic style, a klasyczny lakier to Maga inna bajka numer 818 lustereczko powiedz. Wszystkich tych lakierów używało mi się bardzo dobrze i śmiało mogę je polecić. 









Do tego zdobienia użyłam także dwóch nudziaków. W przypadku hybrydy jest to mój ukochany lakier Eveline numer 315 light nude, którego ostatnio, przy okazji promocji, zrobiłam sobie zapas. Według mnie jest idealny, bo jest nudziakiem, nie jest za bardzo fioletowy, różowy albo pomarańczowy. Na lewej dłoni mam klasyczny lakier cosmetics zone numer cp1 Malaga. Jego również bardzo lubię, jak wszystkie lakiery klasyczne z tej firmy!



Dajcie znać, czy nosicie takie same zdobienia na obu dłoniach, czy nie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.