piątek, 8 października 2021

Urodziny mp4ala

Dzisiaj mamy kolejne święto w naszej paznokciowej rodzince! Swoje urodziny obchodzi Ala mp4ala
Alu, życzę Ci dużo zdrowia, spełnienia marzeń, paznokciowych (i nie tylko) sukcesów, szczęścia i wszystkiego najlepszego! 
Z racji urodzin, zgodnie z naszą tradycją, zmalowałyśmy dla Ali zdobienia. Tym razem postawiłyśmy na marmurkowy motyw, a wszystko dlatego, że u Ali na każdym zdjęciu przewija się ten wzór w formie tła! Wszystkie piękne zdobienia zobaczycie na kolażu oraz na instagramie pod hasztagiem #urodzinymp4ala.



Moje zdobienie jest dosyć proste - postawiłam na ciemną bazę i marmurek w kolorze złotego oraz białego. Dodałam także złote pazłotko oraz ćwieki. 



Bazę pod to zdobienie już znacie. Rzadko używam lakierów tak, że lądują na blogu w dwóch wpisach pod rząd, ale tak się zdarzyło tym razem. Jest to lakier Masura 1204 Eclipse in Chile. Pokazywałam go przy okazji zdobienia z liskiem i tam możecie poczytać o nim więcej. 
Chciałabym się jednak skupić na czymś innym, co myślę, że poszło w zapomnienie, czyli o pazłotku. Moje nie wiem skąd jest, bo nie ma żadnej naklejki, ale tutaj myślę, że nie ma to znaczenia, każde pazłotko się nada. Użycie go jest łatwe - rwiecie go na drobne kawałki i nakładacie na mokre paznokcie. Macie pełną kontrolę gdzie go nakładacie i w jakiej ilości. Potem wystarczy całość pokryć topem i gotowe! :)







Jeśli chodzi o wzór marmurka to tutaj użyłam nowości - płytek do stempli z... Rossmanna! Tak, tak, już nawet w Rossmannie dostępne są płytki, chociaż nie we wszystkich. Użyłam płytki, która ma oznaczenie Yinghui-026. Ten wzór odbijał się świetnie, ale to jedyny jaki testowałam, więc dajcie mi jeszcze chwilę na wydanie opinii na ich temat :) 
Odbijałam wzór sprawdzonymi lakierami B. loves plates B. an arctic snow (biel) oraz B. a pure gold (złoto). Skórki tradycyjnie zabezpieczyłam gumą Yummy Gummy. 



Dajcie znać jak Wam się podoba takie proste zdobienie :)
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.