niedziela, 14 listopada 2021

Ciepłe, jesienne zdobienie

Przed Wami kolejne jesienne zdobienie! Tym razem w kolorze musztardowym, nude oraz złotym. Bardzo ciepłe, proste i myślę, że idealne na tę porę roku. Szczególnie, że pogoda za oknem nie rozpieszcza, jest raczej pochmurno, ponuro, a liście opadły z drzew. Przy takiej aurze kolorowe, pozytywne paznokcie są idealne!





Tę piękną musztardę pokazywałam Wam już kilka razy - to Maga 15Z Słony Karmel. Pięknie kryje, wystarczy jedna warstwa! Naprawdę polecam :) Złotko też pochodzi z tej firmy - pochodzi z serii Inna Bajka i ma numer 818 Lustereczko powiedz przecie. Idealnie wygląda w połączeniu z jesiennymi i zimowymi zdobieniami. 





Wzorki na stemplach pochodzi z płytki, którą kupiłam w Rossmannie i ma numer 3. Używałam jej dwa razy i muszę przyznać, że są bardzo dobrej jakości! Wzory odbijałam lakierem B. loves plates B. an arctic snow. Klasycznie bardzo polecam tę firmę :) 




Daj znać, co myślicie o tym zdobieniu!
Pulinka

4 komentarze:

  1. Bardzo jesiennie i klimatycznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Bardzo podoba mi się musztardowy kolor na paznokciach :) Niestety sama nienajlepiej się w nim czuję, ale za każdym razem podziwiam u innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chyba każda z nas ma taki kolor - u mnie jest to czerwony (taki krwisty, seksowny). Jest lepiej niż dawniej, ale nadal nie jest to mój kolor :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.