środa, 24 listopada 2021

Urodziny karolinawojcik86

Dzisiaj w naszej paznokciowej społeczności obchodzimy kolejne urodziny! Tym razem świętujemy dzień Karoliny, którą możecie znać jako karolinawojcik86. Moja droga, życzę Ci dużo zdrowia, paznokciowej weny, spełnienia marzeń, dużo aniołkowych figurek i wszystkiego najlepszego! 
Z tej okazji zmalowałyśmy zdobienia z motywem pantery, ponieważ Karolina bardzo lubi ten wzór! Wszystkie możecie podziwiać z bliska na instagramie pod hasztagiem #karolinasbdaysweater.


Jeśli chodzi o moje zdobienie to postanowiłam odwzorować w sumie chyba jedną rzecz, którą mam z tym motywem - jest to jedna z klapek do torebki od Farbotki. Tak oto na musztardowym tle powstała różowa panterka. Żeby nie było nudno nie jest ona równomiernie rozmieszczona na wszystkich paznokciach :) 





Po raz kolejny w roli lakieru bazowego możecie zobaczyć lakier Maga 15Z słony karmel. Jest moim ideałem! Mimo wszystko nawet chciałam użyć czegoś innego, żeby Wam pokazać coś innego, ale to mój jedyny lakier w tym kolorze. Aż wstyd się do tego przyznać! :D





Jako topu użyłam lakieru Rimmel super gel top coat. Jest super, aczkolwiek przy stemplach radzę uważać - potrafi je trochę rozmazać, jeśli nie będziemy go nakładać delikatnie. Tutaj się nie bałam, bo nie używałam stempli, tylko ręcznie malowałam całość klasycznymi lakierami :) 




Lubicie motyw panterki?
Pulinka

1 komentarz:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.