niedziela, 5 grudnia 2021

Śnieżynki w różu! #ZIMAZOWIDIA

W tym miesiącu w celu motywacji do malowania paznokci (a też żeby oderwać się czasami trochę od nauki) postanowiłam wziąć udział w blogmasowym projekcie u Owidii. Pierwszy temat to pierwszy śnieg. Jak pewnie wiecie nie lubię zimy i śniegu, dlatego postanowiłam połączyć go z czymś, co uwielbiam, czyli z różem. I tak oto powstały śnieżynki na różowym tle! Mam nadzieję, że się Wam spodobają :)





Jako bazę wybrałam piękny, różowy lakier marki cosmeticszone numer c014 o nazwie Indian Roses. Myślę, że jedna warstwa dałaby radę, ale ponieważ nie zrobiłam od razu zdobienia to u mnie widzicie dwie warstwy - musiałam ją dołożyć ze względu na starte końcówki. Jednak to normalne, ponieważ nie pokryłam go topem - mówiłam o tym więcej jakiś czas temu na instastory, jest zapisana pod nazwą trwałe laksy. 



Stemple wykonałam oczywiście produktami B. loves plates! Płytka ma nazwę let it snow, natomiast lakier to 02 B. an Arctic Snow. Użyłam oczywiście także Yummy Gummy, która idealnie sprawdziła się zarówno do stempli jak i do gradientu! :)



Dajcie znać jak podoba Wam się moja słodka wersja śnieżynek!
Pulinka

4 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się to połączenie. Czy ten błyszczący lakier to Astor Hot Chocolate Season? Patrząc na Twoje zdobienie przypomniałam sobie, że to mój ulubieniec sprzed kilku lat na zimowy sezon i chyba muszę go odkopać i w końcu użyć ponownie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To akurat Sally Hansen miracle gel numer 204 adrenaline crush. Ale faktycznie jest piękny i podobny! :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.