piątek, 24 grudnia 2021

Inspirowane #zimazowidia

Z okazji Świąt chciałabym Wam złożyć serdeczne życzenia - zdrowia, spokoju, dobrej atmosfery, spędzenia czasu w gronie osób Wam najbliższych (o czym niekoniecznie świadczą więzy krwi), fajnego zdobienia na paznokciach i spełnienia wszystkich marzeń! Oraz smacznej ryby lub seleryby :) 
Chciałabym też dzisiaj się z Wami podzielić ostatnim zdobieniem z projektu Owidii (chociaż może coś jeszcze zmaluję - zobaczymy :) ). Tematem tego tygodnia są inspirowane paznokcie. Moje zdobienie to podziękowanie dla organizatorki tego projektu - odwzorowałam paznokcie Owidii, które możecie zobaczyć poniżej, zmieniłam tylko bazę na holo oraz lamę na renifera (żeby było bardziej Świątecznie). 









Ten piękny holoś to NCLA siberia. Jest idealny do Świątecznych paznokci! Kryje idealnie po 2 warstwach i szybko wysycha. Muszę też przyznać, że jestem w szoku, że udało mi się na zdjęciach uchwycić jak pięknie się mieni! To rzadkie, ale myślę, że kluczem tutaj było użycie topu wodnego, a na niego zwykłego topu. 






Te piękne wzory pochodzą z płytki B. loves Plates B.10 Merry Christmas. Odbijałam je na stemplu, kolorowałam i następnie przenosiłam na paznokcie. Użyłam do tego czterech lakierów  tej firmy - czerwonego B. a strawberry, czarnego B. a black hole, metalicznego brązu B. a gingerbread man oraz kremowego brązu B. a hot chocolate. Wszystkie bardzo polecam (jak zwykle z resztą) :)



Dajcie znać jak Wam się podoba to zdobienie! I co macie na paznokciach w święta (to nie są moje Świąteczne paznokcie ;) )
Pulinka 

1 komentarz:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.