wtorek, 28 grudnia 2021

Sylwestrowe zdobienie

Najwyższa pora, żeby pokazać Wam jakieś sylwestrowe zdobienie. Na pierwszy rzut bardzo proste paznokcie, które prawdopodobnie odwzoruję (możliwe, że w innych kolorach) na prawej dłoni na imprezę Sylwestrową. Mowa o błyszczącej wersji waterfall. U mnie możecie zobaczyć wersję z błyszczącą bazą i kremowymi paskami, ale równie dobrze możecie zrobić wersję odwrotną (i chyba na taką właśnie zdecyduję się na Sylwestra). 





Jako bazy użyłam tutaj lakieru Orly color blast numer 50045 granite luxe shimmer. To taka magiczna, czarna baza z delikatnymi holo drobinkami. Myślę, że fajnie wyglądają gdy migoczą zza zdobienia waterfall! Kryje ładnie po dwóch warstwach. 




Jako, że użyłam ciemnego lakieru z drobinkami to w tym przypadku jako bazy (zamiast odżywki) użyłam AA wings peel off base coat. Ładnie się sprawuje, ale tutaj warto zaznaczyć, że najlepiej jeśli tego samego dnia pomalujemy paznokcie i zrobimy zdobienie (a w przypadku blogerek również zdjęcia :) ), bo lakier się wyciera. No ale cóż - taki urok peel offów! Ja dałam dwie warstwy dla pewności, że nie będę musiała czegoś domywać zmywaczem i nie zawiodłam się. 



Dajcie znać jakie Wy macie plany na sylwestrowe paznockie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.