niedziela, 19 grudnia 2021

Zimozielone #zimazowidia

W trzecim tygodniu projektu #zimazowidią tematem są zimozielone. Chodzi o gałęzie drzew, które są zawsze zielone, gwiazdę betlejemską i inne tego typu rośliny. Na moich paznokciach możecie zobaczyć gałązki choinki, która stoi w środku lasu, przykryta śniegiem, którą ktoś ubrał w bombki i łańcuch. Oczywiście od śniegu niektóre bombki spadły, więc leżą na miękkim puchu. Cudny, magiczny widok, prawda?








Bazą tego zdobienia była Masura 904-257 Pearl of Happiness. Bardzo ją lubię i już nie raz Wam ten lakier pokazywałam (towarzyszyła mi także podczas zaręczyn!). Myślę, że świetnie się sprawdziła i nawet bez użycia magnesu i zmatowiona wygląda świetnie. Widzicie tutaj dwie warstwy na których dosyć szybko zaczęłam działać z farbkami, a mimo wszystko nic złego się nie stało ze zdobieniem. 




Zdobienie ponownie malowałam w całości ręcznie przy pomocy farbek akrylowych z flying tigera. Sprawdzają się naprawdę super. Jednak nie ma w tym zestawie złotej farbki (być może ją dokupię oddzielnie), a poza tym chciałam dodać do (matowego) zdobienia trochę błysku, więc zawieszki bombek i łańcuch zrobiłam przy pomocy lakieru Maga inna bajka numer 818 Lustereczko powiedz. To bardzo przyjemne złotko, idealne na sezon świąteczny (i nie tylko)! Ręczne malowanie daje mi sporo radości, no i też czasami większe pole do popisu, chociaż wzory nie są idealne.



Dajcie znać jak podoba Wam się wizja ozdobionej choinki w środku lasu!
Pulinka

2 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.