poniedziałek, 1 listopada 2021

Twin mani z Weroniką z Muchomorkiem w roli głównej!

Niedawno razem z Weroniką zrobiłyśmy live, na którym malowałyśmy wspólnie jesienne zdobienie. Podczas niego rozmawiałyśmy o wielu rzeczach - paznokciach, ślubach, dalszych planach na instagram itp. Jeśli jesteście ciekawe to możecie go obejrzeć na instagramie Weroniki
Jeśli chodzi o same zdobienia to zdecydowałyśmy się na odwzorowanie grafiki, którą znalazłam na pintereście (a dalsze poszukiwania doprowadziły mnie na Etsy). Jak się okazało autorka tworzy przeróżne rzeczy z motywem grzybów! Są piękne :) 



Zdobienie Weroniki możecie oczywiście znaleźć u niej na instagramie! Jak widać poszłyśmy w trochę inną stronę tworząc dwa trochę różne zdobienia. U Weroniki zdobienie jest na wszystkich paznokciach, u mnie natomiast u mnie zdobienie zajmuje 3 paznokcie, a na dwóch dodałam pasujący kolorem brokat. I to jest piękne, że pomimo tej samej grafiki podchodzimy do tematu trochę inaczej :)





U mnie bazą zdobienia był lakier Orly numer 20983 you go girl. Bardzo podoba mi się jego nazwa! Jest taka pozytywna i w klimacie girl power! Kolor to taki ciepły nudziak, w pomarańczowych tonach. Trochę może nawet jasna brzoskwinka. Kryje w normie. 






Brokat, którego użyłam ma już swoje lata, wydaje mi się, że około 5, więc raczej jest już nie do kupienia. To wibo trend extreme nails numer 2. W przezroczystej bazie zatopione zostały złote i bordowe drobinki, które idealnie pasują do jesiennych stylizacji jak ta, a wydaje mi się, że będą się świetnie też komponowały w zimowych zdobieniach. 
Na suche już paznokcie nałożyłam top coat z cosmetics zone. To on odpowiada za ten piękny błysk! 




Dajcie znać jak Wam się podoba nasz muchomorek! 
Pulinka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.