niedziela, 23 stycznia 2022

Urodziny Ala4148

Dzisiaj swoje urodziny ma nasza Ala, którą możecie znać jako Ala4148. Alu, życzę Ci wszystkiego najlepszego, spełniania marzeń, zdrówka, spokoju, paznokciowej weny i radości! A żeby dodać Ci trochę tej radości dzisiaj zmalowałyśmy dla Ciebie paznokcie z motywem psiaków, z racji Twojej miłości do czworonogów! Wszystkie możesz zobaczyć pod hasztagiem #urodzinyala4148.
W moim zdobieniu postawiłam na naklejki wodne, a całość jest mocno niebieska :)





Ten piękny niebieski holoś to lakier, który możecie już kojarzyć. Powstał we współpracy firmy Maga z blogerką Snaily i ma numerek 9. Jest już raczej nie do dostania, a szkoda, bo wygląda przepięknie! Świetnie sprawdzi się zarówno do zimowych, jak i letnich zdobień. 




Drugim lakierem, o którym chcę Wam powiedzieć przy okazji tego zdobienia to coś, czego nie widzicie tutaj bezpośrednio, bo lakier ten jest bazą pod naklejki. Użyłam do tego lakieru, który już jakiś czas u mnie był, ale chyba nigdy go nie używałam, a teraz żałuję, bo jestem nim zachwycona i na pewno zrobię sobie zapas (szczególnie, że w rossmannie akurat jest na niego promka!). Mowa o lakierze AA wings o numerze 11 white jasmin. Pod to zdobienie dałam jedną warstwę i idealnie dała sobie radę! Jeśli chcecie całe, idealnie białe paznokcie to jedna grubsza lub dwie cieniutkie warstwy w zupełności wystarczą. Bardzo szybko schnie i myślę, że awansuje na mój ulubiony biały lakier :) 



Dajcie znać jak podoba Wam się moje pieskowe zdobienie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.