czwartek, 13 stycznia 2022

Urodziny Owidii

Ostatnio swoje urodziny miała Owidia! Z tej okazji życzę Ci dużo zdrowia, spełnienia marzeń, udanych przygotowań do ślubu, dużo czasu i weny na paznokcie oraz wszystkiego najlepszego ❤️
Z okazji urodzin zrobiłyśmy dla Ciebie zdobienia z holo, flejkami i glitterami, a niektóre z nas dodały Twój ukochany ostrokrzew. Wszystkie znajdziecie na instagramie pod hasztagiem #urodzinyowidia 😍






W tym przypadku znowu użyłam lakierów NCLA (mam nadzieję, że Wam się jeszcze nie znudziły!). Tym razem postawiłam na lakiery o nazwie Siberia - to ten piękny zielony holoś! Mega wygląda i żałuję, że nie użyłam go na święta. Dodatkowo użyłam także beżowego lakieru Tan lines. Jak zwykle bardzo polecam, jeszcze nie spotkałam się z lakierem tej firmy, który nie byłby super!






Flejki, które możecie zobaczyć tutaj na zdjęciach pochodzą z lakieru Orly matte fx numer 20813 pink flakie top coat. Nakładałam go tutaj gąbeczką, żeby było go więcej i według mnie wygląda mega, tak zimowo! Także polecam :) 














2 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.