poniedziałek, 3 stycznia 2022

Jeansowe urodziny Asi Srebremalowane

Dzisiaj urodziny ma nasza kierowniczka Asia - srebremalowane. Jeśli jeszcze jej nie znacie, to koniecznie do niej zajrzyjcie, bo tworzy piękne zdobienia! Asiu, z okazji urodzin życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń, dużo zdrowia, mocnych paznokci, weny i czasu na paznokcie oraz wszystkiego najlepszego! :)
Żeby umilić Ci ten dzień zmalowałyśmy zdobienia, które krążą wokół jeansu, który pojawia się na każdym Twoim zdjęciu! :) Wszystkie z bliska możecie zobaczyć na instagramie pod hasztagiem #srebrneurodziny :)






Szara część ma odzwierciedlać dziury, które są tak popularne w jeansowych spodniach. Tutaj jako bazy użyłam lakieru NCLA o nazwie far north. Pokazywałam go Wam już nie jeden raz - jest piękny, ale bardzo delikatny. Przypomina trochę śnieg zimą, który iskrzy w słońcu. Użyłam go też do zrobienia efektu saran wrap na pozostałych paznokciach. 




Z kolei jeansowa część tego zdobienia została wykonana przy użyciu dosyć starego lakieru. Pamiętam jak w liceum zbierałam na niego pieniądze i kręciłam się wokół niego w rossmannie. Mowa o lakierze wibo glamour nails numer 7. To granatowy lakier ze złotymi drobinkami. Ładnie kryje, ale z powodu upływu lat jest już niedostępny ;) 



Dajcie znać jak podoba Wam się moja jeansowa propozycja!
Pulinka

2 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.