wtorek, 8 lutego 2022

Kolor miłości

Czas na trzeci temat wyzwania paznokciowego #malinailove. Tutaj pobiłam chyba rekord, bo zdobienie publikuję w pierwszym dniu tego tematu! W tym tygodniu tematem jest kolor miłości. Pierwszą myślą, jeśli chodzi o kolor miłości jest czerwony i wszystkie jego odcienie, dlatego też na ten kolor postawiłam w swoim zdobieniu. Na białym tle zrobiłam czerwone waterfall, na którym wylądowały roślinki, a nad nimi serduszka i kropki. Mam nadzieję, że całość Wam się spodoba! 







O tym białym lakierze już Wam mówiłam, ale znowu wspomnę, że jest genialny. To lakier AA wings numer 11 white jasmin. Ostatnio kupiłam sobie też czarny lakier z tej serii, ale jeszcze go nie używałam - jestem ciekawa czy też się tak fajnie sprawdzi!





Do waterfall użyłam z kolei różnych lakierów w czerwonym kolorze. Mamy tutaj zarówno kremowe lakiery (OPI Ginger’s Revenge oraz Rimmel super gel rock n roll), metaliczny (Avon gel finish red velvet), czy też lakiery z drobinkami (Maga 20Z Rubinowy oraz Maga inna bajka 822 pocałunek księcia). Możecie tu więc zobaczyć bardzo fajny przekrój różnych odcieni i wykończeń czerwonych lakierów!



Dajcie znać jak Wam się podoba to zdobienie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.