wtorek, 1 lutego 2022

Walentynkowe Misie tulisie

Z tygodniowym opóźnieniem, ale zmalowałam pierwszy temat z wyzwania #malinailove - Misie tulisie. Organizatorką jest Weronika, którą możecie znać jako malinaila. Całe wyzwanie ma na celu zebranie inspiracji na Walentynki. 
Moje Misie, a dokładniej 5 Misiaków wychyla się zza paznokcia i delikatnie się do wszystkich uśmiechają! Dodatkowo, żeby nadać zdobieniu Walentynkowy klimat namalowałam na paznokciach 3 serduszka, a całość namalowałam na różowym lakierze 💕






Ten piękny róż ze złotymi drobinkami (flejkami/pazłotkiem) to lakier Polished for days o nazwie bloom. Jest cudowny, już kilka razy Wam go pokazywałam! Kryje po 2 warstwach, a złote drobinki są różnej wielkości. Dzięki tym dwóm warstwom na paznokciu tworzy się też taka głębia, bo część drobinek jest delikatnie zakryta, a część nie. 





Całość tego zdobienia pokryłam topem Sally Hansen miracle gel top coat mat. Daje bardzo ładny mat, a farbek akrylowych mi nie rozmazał ;) 


Dajcie znać jak Wam się podoba moja Walentynkowa propozycja!
Paulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.