sobota, 5 lutego 2022

Serce na dłoni

Z tym zdobieniem jestem na czas! W drugim tygodniu wyzwania #malinailove tematem jest serce na dłoni. Przypominam, że wyzwanie ma na celu zebranie inspiracji na Walentynki. U mnie możecie zobaczyć typowo walentynkowe zdobienie z sercowym motywem w roli głównej. Są i balony w kształcie serc i sercowe kółko i krzyżyk (gdzie oczywiście serce wygrywa!). Wyszło według mnie bardzo miłosne, walentynkowe i słodkie zdobienie ;) 






Myślę, że luty to idealny moment na pokazywanie czerwonych paznokci! W końcu wszystkie te serduszka, motyw Walentynek - czerwień przewija się na każdym kroku. Czerwień, którą widzicie w tym zdobieniu to lakier Rimmel super gel 042 Rock n roll. Jedna warstwa kryje fajnie, ale prześwitywało mi hyponychium, więc dodałam drugą. Szybko wysycha i jest naprawdę przyjemny, a także ma ładny odcień!





Z kolei nudziak to Orly breathable you go girl. Tutaj także nałożyłam dwie warstwy, dzięki którym uzyskałam pełne krycie. Bardzo przyjemnie się na nim malowało, także śmiało mogę go polecić! A nudziak to według mnie tak samo ważny lakier jak biały czy czarny - bardzo często używam lakierów w tym kolorze, także warto je mieć. 


Jestem ciekawa czy macie jakieś plany na Walentynki? Obchodzicie je? 
Pulinka

2 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.