wtorek, 24 maja 2016

Tapetowe paznokcie

Tapetowy motyw chodził za mną już jakiś czas, jednak do tej pory żaden wzór z moich płytek nie wyglądał mi na taki. Niedawno jednak dostałam do testów płytkę od Lady Queen, która jest przepełniona takimi wzorkami. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać pierwsze tego typu paznokcie, ale na pewno jeszcze stworzę podobne. W końcu nie wykorzystanie tych wzorów byłoby zbrodnią! ;)

Do tych paznokci inspiracją były modne kiedyś (a być może i nadal) brązowe tapety w złote/jaśniejsze wzorki. Chodzi mi o coś takiego. Jako, że na brązowy lakier (Catrice nr 900 Steel My Heart) stemplowałam złotym lakierem (Astor nr 502 Hot Chocolate Season) to całość wyszła elegancko, mi kojarzy się trochę barokowo. Na pewno nosiłabym te paznokcie bardzo długo gdyby nie to, że lakier Catrice ma słabą trwałość i po jednym dniu miałam już starte końcówki, co u mnie jest rzadkością.













Do całego zdobienia użyłam wspomnianych już Catrice nr 900 Steel My Heart oraz Astor nr 502 Hot Chocolate Season. Aby jeszcze bardziej paznokcie przypominały tapetę zmatowiłam je lakierem Lovely matte top coat (jeśli jeszcze nie widziałyście mojego porównania matowych top coatów, to zapraszam tutaj). Płytka, której użyłam ma numer JQ-L02 i dostaniecie ją tutaj. Koniecznie pamiętajcie o zdjęciu niebieskiej folii zabezpieczającej. Stemplowałam przezroczystym stemplem, który znajdziecie tutaj.


Jeśli będziecie robiły zakupy w sklepie Lady Queen, to koniecznie skorzystajcie z kodu BRST15, który da Wam 15% zniżki. Zerknijcie też do działu nail art, bo jest tam wiele fajnych rzeczy (no, chyba, że nie chcecie sprawiać przykrości Waszym portfelom, wtedy tego nie róbcie ;) ).


Jak Wam się podobają takie paznokcie? Lubicie, kiedy są one inspirowane otoczeniem?

Pulinka

29 komentarzy:

  1. Świetne paznokcie:) Lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem niepotrzebnie zmatowione. Przynajmnniej tak mi się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmatowiłam po to, żeby bardziej przypominało tapetę, ale rozumiem, że możesz mieć inne zdanie :)

      Usuń
  3. Baardzo ciekawie to wygląda, ladny ten catrice tylko szkoda,ze taki nietrwaly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest totalnie nietrwały, ale to norma u Catrice, niestety

      Usuń
  4. Bardzo ładne zdobienie, wygląda mega elegancko! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też catrice się nie trzymają, a essence już tak a dziwne bo byłam pewna że oni mają te same lakiery tylko w innych butelkach :D Wzorek super, też kojarzę go z barokiem, takie ciężkie bogate materiały i takie misterne wzorki :) Przejże moje zbiry płytkowe i zobaczę czy mogę coś w tym stylu zrobić, bo strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, catrice totalnie się nie trzymają, a Essence są spoko :)
      Czekam w takim razie na Twoje zdobienie :D

      Usuń
  6. Bardzo lubię tapetowe wzory. Catrice już dawno nie miałam, nie po drodze mi do Drogerii Natura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Catrice, to, według mnie, niewiele tracisz ;)

      Usuń
  7. Mat właśnie idealnie podkreśla całość :-D ekstra ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful...love the colors that you used together :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) In my opinion these colors together are great :)

      Usuń
  9. bardzo lubię tapetowe wzory! super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem fajne połączenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne, klimatyczne zdobienie "z klasą" :P Tak bym to określiła :)
    Jak Ci się spisuje ten matowy top coat? Używam takiego Manhattanu i bardzo szybko ściera się mat i zaczyna się błyszczeć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się to dobrym określeniem :)
      Ten z lovely jest najlepszym matowym top coatem, jaki mam i mogę go z czystym sumieniem polecić. Wiadomo - wyciera się, ale nie jakoś bardzo szybko.

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.