niedziela, 16 grudnia 2018

Święty Mikołaj bez twarzy

Dzisiaj Gosia przewiduje ostatni dzień na publikowanie paznokci ze Świętym Mikołajem. Więc chociaż z bałwankiem nie zdążyłam na czas, to Mikołaja pokazuję Wam w wyznaczonym przedziale czasowym. Tym razem postawiłam na dwa fragmenty Mikołaja - czapkę i nogi, które utkwiły w kominie (czyżby Święty Mikołaj za bardzo pojadł sobie w Święta? ;) ). Poza tym dodałam jeszcze napis z klasycznym "Ho! Ho! Ho!" oraz cieniowanie w kolorze nude i czerwonym. Początkowo namalowałam dodatkowo jeszcze twarz Świętego Mikołaja, ale mój narzeczony powiedział, że go nie przypomina, więc został zmyty :D 




Czerwony lakier, którego użyłam do cieniowania to Manhattan Birthday Colours nr 015 Birthday kiss. Ogromnie żałuję, że ta marka została wycofana z Polski, bo właśnie te limitowane edycje mieli naprawdę fajne :) 
Lakierem bazowym była emalia siostrzanej marki, czyli Rimmel super gel nr 013 bare hug. Jeśli szukacie ekstra kryjącego nudziaka (1 grubsza lub 2 cieniutkie warstwy), który szybko schnie, to naprawdę Wam go polecam! 




Użyte produkty:
  • Rimmel super gel nr 013 bare hug
  • Manhattan Birthday Colours nr 015 Birthday kiss
  • Colour Alike B. a Rudolph
  • Eveline Vinyl Gel nr 211
  • So Chic! nr 10
  • B. loves plates 02 B. an Arctic Snow
  • B. loves  B.10 Merry Christmas
  • Glisten&Glow top coat
  • lateks do skórek ze sklepu Beauty Big Bang
  • farbki akrylowe i pędzelki
Dajcie znać jak Wam się podoba moja wersja Świętego Mikołaja bez twarzy :)
Pulinka

9 komentarzy:

  1. Ale śliczny mani! :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi, ja robiłam Mikołaja tylko twarz, więc się uzupełniamy 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie ładny ten lakier Manhattan, szkoda, że niedostępny :/
    Zdobienie mi się podoba ;) a najbardziej napis: "Ho, ho

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, kliknęło mi się opublikuj :D
      Napis: "ho, ho, Ho". Szkoda, że Twój narzeczony pozbawił nas możliwości obejrzenia twarzy Mikołaja :D

      Usuń
    2. Właśnie żałuję, że takie fajne lakiery są wycofywane :(
      Może to i lepiej, że jej nie widzieliście :D

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.