sobota, 19 lipca 2014

Piaskowa malinka

Hej
Muszę Wam dzisiaj pokazać ten lakier, idealnie wpasowuje się w letnią aurę jaką teraz mamy (mam nadzieję, że ostatnio nie piszę za dużo razy słów 'wakacje', 'lato' itp.). No bo czy ta piaskowa struktura w połączeniu z brokatem i tym kolorem nie przypomina Wam malin? Bo mi bardzo.











To po obejrzeniu tego cuda pragnę go Wam przedstawić. Oto Essence colour&go nr 182 hello rosy.
Trzyma się tradycyjnie kilka dni, struktura piasku powoduje, że spokojnie można nim domalowywać ewentualne odpryski.

Jak Wam się podoba? Czujecie lato? :)

Pozdrawiam,
Pulinka :)

5 komentarzy:

  1. śliczny ;) mi kojarzy się z jakimś sorbetem owocowym ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny, i faktycznie taki malinowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny! Ja na lato uwielbiam piaski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę super, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam piaskowe lakiery, ale piaskowców Essence niestety jeszcze nigdy nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.